Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia marki | polityka pieniężna | test z zarządzania | strategia promocji | kontrolowanie | spedycja | komunikacja w organizacji | geografia gospodarcza |

Targi jako forma reklamy i promocji

Targi to bardzo skuteczny środek reklamy. Mają na celu przedstawienie oferty handlowej, stworzeniu większej możliwości zbytu towarów i usług. Są instrumentem kształtowania polityki gospodarczej, zwłaszcza zagranicznej.

Rodzaje targów

Targi dzielimy na:
- konsultacje dostępne dla każdego, nastawione na pojedynczego konsumenta
- specjalistyczne nastawione na detalistów i hurtowników

Ze względu na zasięg targi dzielimy na:
- regionalne
- krajowe
- międzynarodowe
- światowe

Najczęściej organizowane są targi branżowe obejmujące prezentację firm, towarów lub usług należących do jednej branży.

Zalety i wady targów

Atutami targów jako imprezy handlowo – reklamowej są:
- możliwość prezentacji przestrzennej
- jednoczesne oddziaływanie nie tylko na zmysł słuchu, ale także smaku i węchu
- bezpośredni kontakt z klientem

Zaletami targów są:
• prezentacja świadczonych usług lub produktów;
• możliwość zaistnienia w branży
• pozyskanie nowych klientów
• pozostanie w pamięci na dłużej dzięki firmowym gadżetom (kubki, długopisy, balony, czapki, itp.)
• bezpośredni kontakt z potencjalnym przyszłym klientem
• lepsza prezentacja firmy

Wadami targów są:
• kosztowne wydatki (firmowe gadżety, przygotowanie do wystąpienia, filmy reklamujące)
• konkurencyjność

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)
Promocja jako element marketingu ( przypisy)
30 stron(-y)
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa ( bibliografia)
11 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik ( bibliografia)
43 stron(-y)
Promocja - referat ( bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Targi jako forma reklamy i promocji

Targi jako forma reklamy i promocji
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 5 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii