![]() |
|||||||||||||||||||
| misja | dywersyfikacja ryzyka | alianse strategiczne | matematyka ekonomiczna | rachunkowość zarządcza | psychologia w reklamie | wskaźniki finansowe | |
Mapa tagów
Targi jako forma reklamy i promocjiTargi to bardzo skuteczny środek reklamy. Mają na celu przedstawienie oferty handlowej, stworzeniu większej możliwości zbytu towarów i usług. Są instrumentem kształtowania polityki gospodarczej, zwłaszcza zagranicznej. Rodzaje targówTargi dzielimy na: - konsultacje dostępne dla każdego, nastawione na pojedynczego konsumenta - specjalistyczne nastawione na detalistów i hurtowników Ze względu na zasięg targi dzielimy na: - regionalne - krajowe - międzynarodowe - światowe Najczęściej organizowane są targi branżowe obejmujące prezentację firm, towarów lub usług należących do jednej branży. Zalety i wady targówAtutami targów jako imprezy handlowo – reklamowej są: - możliwość prezentacji przestrzennej - jednoczesne oddziaływanie nie tylko na zmysł słuchu, ale także smaku i węchu - bezpośredni kontakt z klientem ↪ Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩ Zaletami targów są: • prezentacja świadczonych usług lub produktów; • możliwość zaistnienia w branży • pozyskanie nowych klientów • pozostanie w pamięci na dłużej dzięki firmowym gadżetom (kubki, długopisy, balony, czapki, itp.) • bezpośredni kontakt z potencjalnym przyszłym klientem • lepsza prezentacja firmy Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝 Wadami targów są: • kosztowne wydatki (firmowe gadżety, przygotowanie do wystąpienia, filmy reklamujące) • konkurencyjność Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Promocja jako element marketingu (Strony A4: 30) 📝 Zobacz: Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa (Strony A4: 11) 📚 Zobacz: Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (Strony A4: 28) 📚 📝 Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16)
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Targi jako forma reklamy i promocji Targi jako forma reklamy i promocji
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 16 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||
|