Targi jako forma reklamy i promocji
Targi to bardzo skuteczny środek reklamy. Mają na celu przedstawienie oferty handlowej, stworzeniu większej możliwości zbytu towarów i usług. Są instrumentem kształtowania polityki gospodarczej, zwłaszcza zagranicznej.
Rodzaje targów
Targi dzielimy na:
- konsultacje dostępne dla każdego, nastawione na pojedynczego konsumenta
- specjalistyczne nastawione na detalistów i hurtowników
Ze względu na zasięg targi dzielimy na:
- regionalne
- krajowe
- międzynarodowe
- światowe
Najczęściej organizowane są targi branżowe obejmujące prezentację firm, towarów lub usług należących do jednej branży.
Zalety i wady targów
Atutami targów jako imprezy handlowo – reklamowej są:
- możliwość prezentacji przestrzennej
- jednoczesne oddziaływanie nie tylko na zmysł słuchu, ale także smaku i węchu
- bezpośredni kontakt z klientem
Zaletami targów są:
• prezentacja świadczonych usług lub produktów;
• możliwość zaistnienia w branży
• pozyskanie nowych klientów
• pozostanie w pamięci na dłużej dzięki firmowym gadżetom (kubki, długopisy, balony, czapki, itp.)
• bezpośredni kontakt z potencjalnym przyszłym klientem
• lepsza prezentacja firmy
Wadami targów są:
• kosztowne wydatki (firmowe gadżety, przygotowanie do wystąpienia, filmy reklamujące)
• konkurencyjność
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (43 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (15 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (80 stron A4)
8. (19 stron A4)
9. (0 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.5 stron)
7. (2.5 stron)
8. (0.9 stron)
9. (0.7 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Targi jako forma reklamy i promocji
Targi jako forma reklamy i promocji
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 5 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|