Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
| misja | dywersyfikacja ryzyka | alianse strategiczne | matematyka ekonomiczna | rachunkowość zarządcza | psychologia w reklamie | wskaźniki finansowe |

Targi jako forma reklamy i promocji

Targi to bardzo skuteczny środek reklamy. Mają na celu przedstawienie oferty handlowej, stworzeniu większej możliwości zbytu towarów i usług. Są instrumentem kształtowania polityki gospodarczej, zwłaszcza zagranicznej.

Rodzaje targów


Targi dzielimy na:
- konsultacje dostępne dla każdego, nastawione na pojedynczego konsumenta
- specjalistyczne nastawione na detalistów i hurtowników

Ze względu na zasięg targi dzielimy na:
- regionalne
- krajowe
- międzynarodowe
- światowe

Najczęściej organizowane są targi branżowe obejmujące prezentację firm, towarów lub usług należących do jednej branży.

Zalety i wady targów


Atutami targów jako imprezy handlowo – reklamowej są:
- możliwość prezentacji przestrzennej
- jednoczesne oddziaływanie nie tylko na zmysł słuchu, ale także smaku i węchu
- bezpośredni kontakt z klientem

Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.

Zaletami targów są:
• prezentacja świadczonych usług lub produktów;
• możliwość zaistnienia w branży
• pozyskanie nowych klientów
• pozostanie w pamięci na dłużej dzięki firmowym gadżetom (kubki, długopisy, balony, czapki, itp.)
• bezpośredni kontakt z potencjalnym przyszłym klientem
• lepsza prezentacja firmy

Zobacz: Proces tworzenia reklamy (Strony A4: 21) 📚 📝

Wadami targów są:
• kosztowne wydatki (firmowe gadżety, przygotowanie do wystąpienia, filmy reklamujące)
• konkurencyjność

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Promocja jako element marketingu (Strony A4: 30) 📝
Zobacz: Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa (Strony A4: 11) 📚
Zobacz: Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (Strony A4: 28) 📚 📝
Zobacz: Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Strony A4: 16)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)
Promocja jako element marketingu ( przypisy)
30 stron(-y)
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa ( bibliografia)
11 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie ( bibliografia przypisy)
28 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik ( bibliografia)
43 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Targi jako forma reklamy i promocji

Targi jako forma reklamy i promocji
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 16 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025