Techniki zarządzania przez jakość
Zarządzanie przez jakość stanowi pewien rodzaj kultury organizacji uświadamiając jej członkom proces ciągłego doskonalenia i dążenia do ideału co jak wiemy jest procesem dążącym do nieskończoności.
Proces ten wymaga nie tylko bezwzględnego zaangażowania się pracowników ale również wykorzystywania odpowiednich narzędzi i technik pozwalających na wprowadzenie tej polityki w życie.
Istniej liczne grono tychże technik do którego należą m.in.:
― Just In Time,
― Benchmarking,
― Statystyczna kontrola procesu,
― Failure Mode and Effects Analysis,
― Metoda Taguchi,
― Quality Function Deployment,
― Systemy zapewnienia jakości.
Każda z tych technik ma na celu poprawę funkcjonowania firmy na rynku poprzez zarządzanie jakością, czyli totalnym uszczegółowieniem wszelkich działań oraz ich kontrolą.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (17 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (8 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (22 stron A4)
6. (28 stron A4)
7. (4 stron A4)
8. (15 stron A4)
9. (25 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.6 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Techniki zarządzania przez jakość
Techniki zarządzania przez jakość
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 75 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|