marketing bezpośredni | wnioskowanie statystyczne | kryzys gospodarczy | analiza finansowa | budżet JST | marka rodzinna | innowacje | etapy badań marketingowych | |
Mapa tagów
Teoria ERG Claytona AlderferaDzieli ona potrzeby człowieka jedynie na trzy kategorie: egzystencjalne (fundamentalne u Masłowa), dotyczące powiązań (potrzeby związków z innymi ludźmi) i rozwoju (potrzeby osobistej twórczości lub efektywności). Z pierwszych liter angielskich nazw tych potrzeb utworzono akronim ERG. Z niektórych badań wynika, że sami robotnicy są skłonni do klasyfikowania swoich potrzeb w sposób zbliżony do zaproponowanego przez Alderfera.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Teoria ERG Claytona Alderfera Teoria ERG Claytona Alderfera
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 155 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||