Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
CEFTA | prawo Engla | franchising | modele zachowań konsumenta | podstawy zarządzania | merkantylizm | wycena przedsiębiorstwa | europejski system walutowy |

Teoria procesu w motywacji

Wyjaśnia w jaki sposób i poprzez jakie cele motywowane są poszczególne osoby. Wskazuje, że zachowanie ludzi zależy od wartości, które mają osiągnąć poprzez pracę.

Założenia:
- wartości, które cenią pracownicy mobilizują do wydajnej i efektywnej pracy
- ludzie będą dobrze pracować, gdy uwierzą poprzez pracę w wartości, które cenią. Wartości te zależą od poziomu dochodów, wykształcenia, usytuowania w hierarchii zawodu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Motywacja do pracy - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Teorie motywacji
15 stron(-y)
Człowiek przedsiębiorczy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Program skutecznego motywowania
26 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Teoria procesu w motywacji

Teoria procesu w motywacji
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 146 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii