Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model Altmana | badanie ankietowe | traktat z Maastricht | rekrutacja pracowników | kompleksowe zarządzanie jakością | zarządzanie logistyką | podstawy analizy finansowej | płace |

Teoria równowagi konsumenta

Równowaga konsumenta reprezentowana jest przez punkt styczności krzywej obojętności ze ścieżką cen. Punkt ten przedstawia optymalną tzn. najlepszą kombinację dóbr osiągalną dla konsumenta. Oznacza to, że przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, które tworzą ceny dóbr i dochody konsumenta, osiągnięta została najwyższa krzywa obojętności.

Punkty leżące poniżej punktu styczności krzywej budżetowej z krzywą obojętności reprezentują niższy poziom użyteczności, natomiast punkty leżące powyżej punktu styczności są nieosiągalne ze względu na zbyt niski dochód.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii
20 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Wykłady z makroekonomii
14 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Teoria równowagi konsumenta

Teoria równowagi konsumenta
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 146 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii