Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing w Internecie | zarządzanie produkcją | obsługa klienta | ściąga z marketingu międzynarodowego | podstawy psychologii | zarządzanie kapitałem obrotowym | kluczowe czynniki sukcesu | spółki osobowe |

Teoria treści


Podstawą teorii treści są różne koncepcje ludzkich potrzeb, stąd też zwane są często teoriami motywacji opartej na potrzebach. Teorie te starają się odpowiedzieć na pytanie:, jakie potrzeby ludzie chcą zaspokajać w pracy i poprzez pracę? Co ich zmusza do działania?

Każdy człowiek ma określone potrzeby i dąży do ich zaspokojenia, co stanowi główny motyw jego pracy i działania, motywację stwarzają tylko potrzeby nie zaspokojone. Potrzeby odczuwane są przez ludzi jako brak tego, co ma dla nich znaczenie.

Zaspokojenie potrzeb sprzyja pozytywnej postawie i zadowoleniu z życia, zaś to mobilizuje ludzi do wysiłku. Warunkiem powstania motywacji do pracy są biologiczne i psychiczne potrzeby, oraz stawianie zadania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Motywacja do pracy - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Program skutecznego motywowania
26 stron(-y)
Teorie motywacji
15 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Teorie motywacji - opracowanie
19 stron(-y)
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Definicje z psychologii
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Teoria treści

Teoria treści
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 137 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować