Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zagadnienia transportowe | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | Customer Care | utarg całkowity | prezentacje z ubezpieczeń | marketing mix | rentowność | leasing |

Teoria Z

jest próbą dostosowania niektórych elementów japońskiej filozofii zarządzenia do warunków amerykańskich. Występowały tam niektóre elementy Teorii Y, nawiązujące głównie do pełnej integracji całego zespołu i upowszechnionej świadomości misji przedsiębiorstwa, z jednoczesnym wprowadzeniem partycypacji nawiązującej do idei „consensusu" w przedsiębiorstwach japońskich.

Zobacz: Optimum producenta i konsumenta - referat (Strony A4: 25) 📚

Zakładano jednakże wysoki stopień autonomicznej autodyscypliny, opartej na identyfikacji emocjonalnej ze swoim przedsiębiorstwem.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Osobowość - prezentacja (Strony A4: 38)
Zobacz: Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (Strony A4: 5) 📚
Zobacz: Teoria racjonalnego wyboru konsumenta (Strony A4: 7)
Zobacz: Definicje na egzamin z psychologii (Strony A4: 14)


Podobne tematy w Kompendium

1. Ekonometria - teoria (0.2 stron)
2. Teoria motywacji osiągnięć (0.2 stron)
3. Teorie motywacji (0.6 stron)
4. Ilościowa teoria zarządzania (0.2 stron)
5. Teoria wyrozumowanego działania (1 stron)
6. Teoria X i teoria Y - Douglas McGregor (0.7 stron)
7. Teoria hierarchii potrzeb (0.7 stron)
8. Teoria X i Y (0.5 stron)
9. Teoria X oraz Y (0.5 stron)
10. Teoria X i Y - założenia (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Teoria Z

Teoria Z
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 236 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025