Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kapitał pracujący | strategie produktowe | przykładowy plan marketinowy | globalizacja | funkcja produkcji CES | pareto | prognozowanie | strategia konkurencji Portera |

Teoria zachowań konsumenta

Podstawowym celem działalności konsumenta jest  maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i usługi nabywa na rynku, płacąc za nie określoną cenę.

Warunkiem nabycia dóbr jest posiadanie przez niego odpowiednich środków finansowych. Środki te nie są nieograniczone, a więc możliwości nabywcze konsumenta są ograniczone. Podstawową decyzją jaką musi podjąć konsument, jest określenie, jakie dobra i w jakiej ilości chce konsumować.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Program skutecznego motywowania
26 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
2. Motywacja do pracy (11 stron A4)
3. Program skutecznego motywowania (26 stron A4)
4. Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (12 stron A4)
5. Teorie motywacji (15 stron A4)
6. Cele i przekonania konsumenta (5 stron A4)
7. Test z mikroekonomii - 270 pytań testowych (59 stron A4)
8. Wykłady z mikroekonomii (25 stron A4)
9. Przywództwo (8 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Teoria zachowań konsumenta

Teoria zachowań konsumenta
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 225 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii