zarządzanie płynnością | łańcuch logistyczny | płace | marketing usług medycznych | obligacje | bony skarbowe | strategia konkurencji Portera | kredyt bankowy | |
Mapa tagów
Test preferencjiWykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy technik wartościujących (porządkujących). Stosuje się je do oceny poszczególnych wzorów wyrobów, prototypów lub gotowych produktów w celu ustalenia preferencji konsumentów. Testowanie polega na tym, że respondentowi przedstawia się różne produkty i prosi o odpowiednie ich uszeregowanie według z góry określonych cech. Jeśli przedmiotem testowania jest zbiór produktów, wówczas zadaniem respondenta jest ułożenie produktów w kolejności - od najbardziej do najmniej preferowanych.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Test preferencji Test preferencji
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 147 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||