Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie płynnością | łańcuch logistyczny | płace | marketing usług medycznych | obligacje | bony skarbowe | strategia konkurencji Portera | kredyt bankowy |

Test preferencji


Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy technik wartościujących (porządkujących). Stosuje się je do oceny poszczególnych wzorów wyrobów, prototypów lub gotowych produktów w celu ustalenia preferencji konsumentów. Testowanie polega na tym, że respondentowi przedstawia się różne produkty i prosi o odpowiednie ich uszeregowanie według z góry określonych cech. Jeśli przedmiotem testowania jest zbiór produktów, wówczas zadaniem respondenta jest ułożenie produktów w kolejności - od najbardziej do najmniej preferowanych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Przykładowy test ze statystyki matematycznej
3 stron(-y)
Test z marketingu międzynarodowego
12 stron(-y)
Test z mikroekonomii
12 stron(-y)
Przykładowy test z analizy ekonomicznej
6 stron(-y)
Test z zarządzania strategicznego
5 stron(-y)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Test preferencji

Test preferencji
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 147 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować