TQM - Total Quality Management
TQM to skrót od Total Quality Management, w języku polskim tłumaczone jako Zarządzanie przez jakość.
Total — oznacza objęcie tym systemem całej organizacji (przedsiębiorstwa, urzędu, szkoły) oraz możliwości zastosowania we wszystkich rodzajach produkcji i usług, w każdej komórce organizacji, na każdym stanowisku, w sposób nieograniczony.
Quality — to spełnienie wymagań klientów wewnętrznych (w ramach organizacji) i zewnętrznych (poza nią) w sposób w pełni ich zadowalający.
Management — to metoda rozwiązywania problemów i osiągania znacznej poprawy poprzez dążenie do wyższej jakości pracy i jej efektów, czyli podejmowanie decyzji podporządkowanych ciągłej poprawie jakości produktów. Zarządzanie jest procesem podejmowania decyzji, wykorzystującym procedury i właściwe metody realizacji.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (38 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (32 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (4 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (23 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.6 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.3 stron)
7. (1.9 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.8 stron)
10. (1.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » TQM - Total Quality Management
TQM - Total Quality Management
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 209 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|