Trzy aspekty funkcjonowania marketingu
To:
1) Rozpoznanie popytu polega zazwyczaj na prowadzeniu badań marketingowych, należy tu przede wszystkim przewidzieć i właściwie ocenić rozmiary popytu.
2) Stymulacja popytu odbywa się za pomocą narzędzi Promotion-mix. Są to działania reklamowe, działania PR, wspieranie sprzedaży, oddziaływanie poprzez opakowanie itd.
3) Zaspokojenie popytu odbywa się nie tylko poprzez fizyczną dystrybucję dóbr lub usług, ale i poprzez odpowiednio zaprojektowany i działający serwis czy poprzez ulepszanie i projektowanie produktów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (38 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (11 stron A4)
8. (30 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.9 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.9 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trzy aspekty funkcjonowania marketingu
Trzy aspekty funkcjonowania marketingu
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 188 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|