Trzy poziomy analizy rynku
To:
- na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania rozwoju lub regresu ekonomicznego, osiągniętego poziomu dobrobytu społecznego, informacje o ogólnym poziomie i dynamice cen, o sytuacji na rynku konsumpcyjnym, kapitału, pracy, itp. Strukturalna analiza rynku - rozpoznanie struktury, koniunkturalna analiza rynku - rozpoznanie dynamiki rynku.
- na potrzeby regionalnych podmiotów polityki rynkowej - samorządów terytorialnych.. Są to badania poziomu rozwoju infrastruktury społecznej - drogi, telefony, różnic w poziomie cywilizacyjnym wybranych regionów, stanu zróżnicowania dochodów, sieci sklepów i tras transportowych i są prowadzone na potrzeby decyzji równoważących rynek w układzie przestrzennym.
- na potrzeby decyzyjne przedsiębiorstw - marketingowe badania rynku. Są prowadzone w celu rozpoznania możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, która znajduje się w polu zainteresowania przedsiębiorstwa.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (112 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (63 stron A4)
10. (61 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.2 stron)
3. (1 stron)
4. (1 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.6 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trzy poziomy analizy rynku
Trzy poziomy analizy rynku
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 145 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|