Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
miary klasyczne | finanse międzynarodowe | ocena zdolności kredytowej | piramida potrzeb Maslowa | motywacja | przykładowy plan marketingowy | marketing w handlu | psychologia w reklamie |

Trzy poziomy analizy rynku

To:
- na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania rozwoju lub regresu ekonomicznego, osiągniętego poziomu dobrobytu społecznego, informacje o ogólnym poziomie i dynamice cen, o sytuacji na rynku konsumpcyjnym, kapitału, pracy, itp. Strukturalna analiza rynku - rozpoznanie struktury, koniunkturalna analiza rynku - rozpoznanie dynamiki rynku.
- na potrzeby regionalnych podmiotów polityki rynkowej  - samorządów terytorialnych.. Są to badania poziomu rozwoju infrastruktury społecznej - drogi, telefony, różnic w poziomie cywilizacyjnym wybranych regionów, stanu zróżnicowania dochodów, sieci sklepów i tras transportowych i są prowadzone na potrzeby decyzji równoważących rynek w układzie przestrzennym.
- na potrzeby decyzyjne przedsiębiorstw - marketingowe badania rynku. Są prowadzone w celu rozpoznania możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, która znajduje się w polu zainteresowania przedsiębiorstwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja (⭐bibliografia)
48 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Trzy poziomy analizy rynku

Trzy poziomy analizy rynku
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 145 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii