Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt narodowy netto | analiza mikroekonomiczna | polityka personalna | decyzje konsumenta na rynku | activity based costing | DAGMAR | zachowania konsumenta | budżetowanie kosztów |

Tworzenie image firmy

Powstanie na świecie megakorporacji produkujących tysiące różnych, ciągle na dodatek doskonałych wyrobów, doprowadziło do poważnego problemu. Nie wiadomo, co by należało reklamować w takiej sytuacji. Rozwiązanie okazało się jednak proste. W takich  przypadkach zdecydowano się po prostu reklamować samą firmę. Tę strategię stosuje z powodzeniem Sony , która mogła po latach wprowadzić na swoje wyroby naklejkę it’s a Sony ('to jest Sony') jako znak gwarancji wyrobu.

Faktem jest, że chcemy dotrzeć do klienta i uzyskać jego zainteresowanie przedstawioną ofertą. Aby przedsiębiorstwo odnosiło sukcesy, musimy komunikować się z klientami. Można to robić w różnorodny sposób, tylko nie tak samo, jak robią to inni. Komunikacja to droga między Wami a Waszym klientem. Musimy przekonać klienta że oferujemy mu dużo więcej; nie tylko produkt lub usługi lecz jeszcze, np. zadowolenie, sportowy wygląd, elegancję, radość, wygodę, piękno itd.

Reklama pozwala dotrzeć Wam do  klienta i przedstawić się takim jakim naprawdę się jest. Użytkownicy wiedzą czego chcą, my więc musimy zrobić wszystko, by ich zadowolić. Przedstawiając klientom produkty lub usługi, przedstawiając ich zalety - zrobiliście już więcej, niż większość Waszej konkurencji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Wynik finansowy - tworzenie i podział
10 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Tworzenie image firmy

Tworzenie image firmy
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 153 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii