Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
misja | cykl życia marki | obliczanie zdolności kredytowej | style zarządzania | PR | rentowność kapitału własnego | Just in time | techniki negocjacyjne |

Typowy cykl życia produktu na rynku


Każdy produkt rynkowy, tak jak każdy żywy organizm zwierzęcy, roślinny i ludzki, rodzi się, rośnie, dojrzewa, starzeje się i wreszcie umiera, z tym jednak, że produkty przeżywają swój żywot na rynku, dlatego mówimy o cyklu życia produktów na rynku. Poza rynkiem żaden produkt nie istnieje i nie żyje, ponieważ nie jest on przydatny dla nikogo.

W cyklu życia produktu wyróżniamy 6 wielkich faz:
1. Narodziny produktu
2. Wprowadzanie produktu na rynek
3. Faza wzrostu produktu na rynku = faza rozwoju produktu
4. Faza dojrzałości rynkowej produktu
6. Faza śmierci rynkowej produktu

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Typowy cykl życia produktu na rynku

Typowy cykl życia produktu na rynku
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 102 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować