Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system MRP | corporate idenity | funkcje organizacji | eurodystrybucja | prace licencjackie z marketingu | strategie marketingowe | przykładowa analiza marketingowa | komunikacja społeczna |

Unikatowa oferta sprzedaży - unique selling proposition

To istotna dla docelowego klienta cecha (korzyść) wyróżniająca daną markę produktu lub usługi spośród konkurencyjnych marek produktów lub usług.

USP czyli unique selling proposition może (a często wręcz powinna) być zasygnalizowana bądź psychologicznie zaprojektowana przez nazwę marketingową lub/i slogan brandingowy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
17 stron(-y)
Biznes plan fitness clubu
19 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Unikatowa oferta sprzedaży - unique selling proposition

Unikatowa oferta sprzedaży - unique selling proposition
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii