Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
krańcowa stopa substytucji | globalizacja przedsiębiorstw | Just in time | logistyka w przedsiębiorstwie | paradoks Veblena | psychologia reklamy | marka firmy | finansowanie przedsiębiorstw |

Wielkość i zmiana podaży

Podaż jest to ilość dobra, które producenci chcą dostarczyć na rynek i sprzedać w danym czasie po danych cenach. Ilość towaru, którą podmioty rynkowe pragną sprzedać nazywa się ilością dostarczoną.

Ilość dostarczona nie musi równoważyć ilości żądanej, natomiast ilość sprzedana musi być równa ilości kupionej.

Podaż jest dodatnią relacją ceny i ilości – cena rośnie to producenci oferują większą ilość danego towaru – inspiracja wzrostem ceny.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)
Makroekonomia - zadania z rozwiązaniami
15 stron(-y)
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Bank centralny - popyt i agregaty podaży pieniądza
27 stron(-y)
Determinanty dochodu narodowego
6 stron(-y)
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Wielkość i zmiana podaży

Wielkość i zmiana podaży
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 224 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii