Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia firmy | dochody i wydatki JST | magazyn | modele zachowań konsumenta | mikrootoczenie | wykłady z marketingu | planowanie marketingowe | plan strategiczny |

Wielkość sektora


Określa się rocznymi obrotami wszystkich przedsiębiorstw sektora realizowanymi na danym rynku. Wielkość sektora to liczba lub wartość produktów danej grupy sprzedanych, a nie wyprodukowanych na danym obszarze. Przyszła wielkość sektora określa perspektywy rozwojowe uczestników sektora i informuje o spodziewanej sile walki konkurencyjnej.

Do określenia docelowej wielkości sektora i dynamiki sprzedaży w poszczególnych latach są przydatne analiza cyklu życia sektora oraz liczebność potencjalnych klientów oparta na prognozach demograficznych. Określenie fazy życia całego sektom wymaga przeanalizowania cyklu życia wszystkich produktów tego sektora i wskazania na tej podstawie dominujących zjawisk, świadczących o osiąganiu danej fazy życia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Podstawy zarządzania strategicznego
32 stron(-y)
Makroekonomia - zadania z rozwiązaniami
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Wielkość sektora

Wielkość sektora
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować