Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wprowadzenie na rynek nowego produktu | segmentacja rynku | misja firmy | prace licencjackie z makroekonomii | ankieta | eurosystem logistyczny | macierz ADL | strategia reklamy |

Wybór odpowiedniej strategii marketingowej

Strategia jest bardzo ważnym elementem firmy i dlatego trzeba pamiętać o tym, aby wybrać jak najbardziej optymalną strategię a następnie trzeba pamiętać o tym, by konsekwentnie ją realizować.

Zespół opracowujący  strategię a zwłaszcza kierownictwo firmy, dokonując jej wyboru i zatwierdzając ten wybór, musi krytycznie spojrzeć na różne propozycje rozwiązań i ulepszeń w kontekście ich logiczności, umotywowania oraz poziomu potencjalnego ryzyka.

Kierownictwo musi zbadać także alternatywne propozycje by nie było żadnych niedomówień a w ostateczności może powybierać najlepsze aspekty z każdej strategii, oczywiście w taki sposób aby końcowa wersja miała sens logiczny. Przed dokonaniem ostatecznego wybory powinni oni dokładnie przeanalizować podstawowe dane strategiczne: cele, kierunki działania( rozwojowe, technologiczne, marketingowe itp.).

Następnie opierając się na ustalonych kryteriach powinno dokonać trafnego wyboru koncepcji strategii tj. takiej, która najlepiej wiąże sytuacje przedsiębiorstwa z zewnętrznymi okazjami i chroni przed zagrożeniami oraz rokuje możliwie najlepsze warunki działania firmy obecnie oraz w przyszłości.

Trzeba przy tym pamiętać, że wybór takiej strategii jest niezwykle trudną decyzją wymagającą zarówno racjonalnych jak i intuicyjnych zdolności, a także własnego zaangażowania decydenta w realizację strategicznych celów marketingowych firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Plan marketingowy firmy budowlanej
35 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Etapy analizy strategicznej (⭐bibliografia)
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Wybór odpowiedniej strategii marketingowej

Wybór odpowiedniej strategii marketingowej
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 214 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii