Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wsakźniki du Ponta | slogan | zarządzanie wiedzą | analiza fundamentalna | zarządzanie | wzory ze statystyki | kompetencje | 7W |

Wybór pośrednika

Wybierając pośrednika należy przygotować ich listę (o ile istnieje możliwość wyboru) dokładnie przeanalizować dane każdego z kandydatów. Ocena kandydata winna także obejmować znajomość produktów i rynków, na które przedsiębiorstwo zamierza eksportować, jakim dysponuje doświadczeniem, jakiej domaga się prowizji, czy udziela kredytu, czy dysponuje środkami gwarantującymi właściwą obsługę klienta i skuteczną promocję produktu.

Dobry pośrednik powinien charakteryzować się takimi cechami jak:
- solidna baza finansowa;
- renoma, pozytywny wizerunek firmy na rynku;
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu podobnych transakcji;
- szeroka sieć filii na świecie;
- wystarczająca liczba pracowników;
- możliwość składowania towarów;
- sprawnym regulowaniem płatności.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Etapy analizy strategicznej (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Model ekonometryczny - ceny samochodów używanych
12 stron(-y)
Strategie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Modele zachowań konsumenta (9 stron A4)
2. Model ekonometryczny - ceny samochodów używanych (12 stron A4)
3. Strategie marketingowe - referat (25 stron A4)
4. Ankieta (11 stron A4)
5. Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii (20 stron A4)
6. Atrybuty produktu (9 stron A4)
7. Menedżer XXI wieku (18 stron A4)
8. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
9. Analiza strategiczna - praca teoretyczna (10 stron A4)
10. Segmentacja rynku - referat (13 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu? (0.3 stron)
2. Dystrybucja wyłączna (0.1 stron)
3. Procedura ustalania cen - etapy (0.1 stron)
4. Wybór systemu dystrybucji (1.6 stron)
5. Wybór i jego skutki (0.2 stron)
6. Fazy w procesie zakupu (0.2 stron)
7. Broker ubezpieczeniowy (0.3 stron)
8. Dystrybutor (0.4 stron)
9. Dystrybucja selektywna (1.1 stron)
10. Funkcje opakowania (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Handel zagraniczny » Wybór pośrednika

Wybór pośrednika
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 239 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii