Wymagania TQM wobec kierownictwa
Wyróżnić możemy następujące wymagania:
1. zaangażowania – każde działanie w pierwszej kolejności ma na uwadze klienta i jakość
2. przywództwa – przykład kierownictwa pokazuje drogę
3. dobrej orientacji – określić kto ma problem i kto jest odpowiedzialny za jego rozwiązanie
4. umiejętności pracy w grupie – pokazać, że każdy ma udział w tworzeniu (sztuka przysłuchiwania się)
5. wyznaczania zadań jakościowych – formułować jasno cele działania
6. motywowania – być otwartym na nowe pomysły, uznać wkład każdego; pamiętać, że to ludzie tworzą jakość
7. angażowania każdego – tworzyć klimat sprzyjający włączaniu się wszystkich w działania na rzecz jakości
8. prewencji – zachęcać każdego do przykładania należytej wagi do jakości na swoim stanowisku pracy
9. przekazywania wymagań klientów – tłumaczyć, dlaczego tak ważnym jest rozumienie wymagań klienta zarówno wewnętrznego i zewnętrznego
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (22 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (32 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (15 stron A4)
8. (26 stron A4)
9. (19 stron A4)
10. (27 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (1.1 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.1 stron)
10. (1.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Wymagania TQM wobec kierownictwa
Wymagania TQM wobec kierownictwa
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 76 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|