Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
transformacja gospodarcza w Polsce | wsakźniki du Ponta | rzadkość dóbr | psychologia reklamy | ryzyko w zarządzaniu | analiza FMEA | analiza finansowa | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych |

Zachowanie się konsumenta


Składa się z jego postawy w procesie powstawania zamiaru kupna i spożycia, a następnie w czasie przekształcania się potrzeby w konkretny popyt i w trakcie jego realizacji lub braku realizacji, odbywającej się przez podjęcie decyzji kupna produktu lub skorzystania z usługi.

Zachowanie konsumenta obejmuje:
• ocenę konieczności i pilności określonych potrzeb
• stosunek do środków i metod zaspokojenia danej potrzeby
• wyobrażenia, opinie i oczekiwania związane z podażą
• ocena, wybór i preferowanie określonych dóbr
• zachowanie się w trakcie nabywania dóbr
• zachowanie się związane ze spożyciem
• powstawanie stałych zwyczajów kupna i spożycia oraz ich zmiany.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Ekonomia matematyczna cz. 2
7 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zachowanie się konsumenta

Zachowanie się konsumenta
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 186 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować