Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia w reklamie | ERP | psychologia w marketingu | motywacja pracowników | produkt krajowy brutto | komunikacja interpersonalna | ocena zdolności kredytowej | prezentacje z bankowości |

Zakres analizy rynku


Zakres analizy:
1) jakościowej:
- określenie rodzaju konsumentów oraz ich potrzeb, preferencji i motywów zachowań rynkowych;
- wyodrębnienie segmentów rynku;
- rozpoznanie kanałów rynku (sposobów docierania produktów do ostatecznych odbiorców);
- rozpoznanie natężenia i struktury konkurencji,

2) ilościowej:
- ustalenie wielkości i pojemności rynku;
- dynamiki rynku;
- cenowej struktury rynku;
- przeciętnej rentowności działalności na danym rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza FMEA - praca (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (⭐bibliografia)
33 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Biznes plan - firma produkująca artykuły ogrodowe
26 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza rynku » Zakres analizy rynku

Zakres analizy rynku
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 112 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować