Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza branży | metoda delficka | zarządzanie przez wyjątki | psychologia w marketingu | macierz ADL | zysk netto | unia europejska | system MRP |

Zalety badań wtórnych

To m.in.:

- są podstawą do prowadzenia bardziej rozbudowanych projektów badawczych
- są zwykle stosunkowo tanie
- przeprowadzenie ich nie wymaga dużo czasu
- wyniki analiz można szybko zweryfikować w praktyce
- są wyjątkowo użyteczne zapoznawania się z problemem generowania  pomysłów , co może ułatwić formułowanie  i uściślenie hipotez oraz projektowanie badań terenowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Metody badań w psychologii (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zalety badań wtórnych

Zalety badań wtórnych
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii