Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
techniki projekcyjne | bilans płatniczy | zabezpieczenia kredytu | metoda najmniejszych kwadratów | slogan | próg rentowności | przykładowa analiza marketingowa | strategia firmy |

Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym


Zalety bezpośredniego eksportu/importu z punktu widzenia przedsiębiorcy:

1. Bezpośredni dostęp do rynku, co ułatwia szybkie i skuteczne dostosowanie się do potrzeb i wymagań odbiorców;

2. Łatwiej jest przeprowadzić pożądaną, z punktu widzenia producenta politykę sprzedaży lub zakupu, w grę, bowiem nie wchodzi interes ogniwa pośredniczącego, zwłaszcza dodatkowo odbija się powyższa okoliczność w zakresie polityki cen;

3. Pośrednik może zaniedbywać interesy zleceniodawcy na rzecz swoich własnych interesów albo na rzecz interesów innych producentów, o ile nie działa na zasadach wyłączności. W krańcowym przypadku pośrednie prowadzenie handlu może w ogóle przyczyniać się do jego hamowania;

4. W wielu przypadkach pośrednik nie może być w tym stopniu wyspecjalizowany, co producent. Odnosi się to szczególnie do handlu maszynami i urządzeniami;

5. Działając bezpośrednio nie dzieli się z nimi efektami;

6. Działający bezpośrednio może lepiej zdobyć i ugruntować dobrą markę swej firmy i swych wyrobów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Transport i spedycja międzynarodowa
12 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Bankowość elektroniczna - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
16 stron(-y)
Franczyza (franchising) - prezentacja
30 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym

Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 146 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować