Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym
Zalety bezpośredniego eksportu/importu z punktu widzenia przedsiębiorcy:
1. Bezpośredni dostęp do rynku, co ułatwia szybkie i skuteczne dostosowanie się do potrzeb i wymagań odbiorców;
2. Łatwiej jest przeprowadzić pożądaną, z punktu widzenia producenta politykę sprzedaży lub zakupu, w grę, bowiem nie wchodzi interes ogniwa pośredniczącego, zwłaszcza dodatkowo odbija się powyższa okoliczność w zakresie polityki cen;
3. Pośrednik może zaniedbywać interesy zleceniodawcy na rzecz swoich własnych interesów albo na rzecz interesów innych producentów, o ile nie działa na zasadach wyłączności. W krańcowym przypadku pośrednie prowadzenie handlu może w ogóle przyczyniać się do jego hamowania;
4. W wielu przypadkach pośrednik nie może być w tym stopniu wyspecjalizowany, co producent. Odnosi się to szczególnie do handlu maszynami i urządzeniami;
5. Działając bezpośrednio nie dzieli się z nimi efektami;
6. Działający bezpośrednio może lepiej zdobyć i ugruntować dobrą markę swej firmy i swych wyrobów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (15 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (32 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (27 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.6 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym
Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 146 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|