Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wywieranie wpływu | bezrobocie naturalne | tożsamość monetarna | stres | selekcja pracowników | koncepcja 4C | NCF | komunikacja niewerbalna |

Zalety reklamy w Internecie

Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to:

- Niski koszt - Internet jest najtańszym medium reklamowym pozwalającym na dotarcie do stosunkowo szerokiej rzeszy odbiorców na całym świecie. Koszty reklamy są mierzalne. Możemy określić koszt kampanii reklamowej, koszt kliknięcie w link reklamowy (PPC) itd.
- Zasięg - promocja w Internecie ma zasięg ogólnoświatowy.
- Najszybciej rozwijające się medium - wszystko wskazuje na to, że już w niedalekiej przyszłości Internet stanie się równie popularny, jak telewizja.
- Targeting - z dużą dokładnością można skierować reklamę do konkretnej grupy odbiorców (np. o określonym wieku, płci, zawodzie, miejscu zamieszkania).
- Multimedialny charakter przekazu - w Internecie można umieścić praktycznie każdą informację w dowolnej formie.
- Interaktywność reklamy - odwiedzający stronę WWW ma spory wpływ na to, co ogląda.
- Łatwy kontakt - własny adres e-mail powiązany ze stroną WWW sprawia, że odwiedzający witrynę internauta może w błyskawiczny sposób skontaktować się z firmą.
- Zawsze aktualne informacje - w przeciwieństwie do tradycyjnego przekazu reklamowego, użycie Internetu pozwala na bieżące uaktualnianie informacji.
- Dostępność - raz zamieszczona reklama jest dostępna 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Reklama w Internecie (Strony A4: 13) 📚
Zobacz: Marketing w Internecie (Strony A4: 17) 📝
Zobacz: Badania marketingowe w Internecie (Strony A4: 20) 📚 📝
Zobacz: Marketing Internetowy - referat (Strony A4: 14) 📚 📝
Zobacz efektowne, ekskluzywne lampy glamour: www.ares-eksport.pl i kup w PROMOCJACH prosto od dystrybutora!
Zobacz: Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka (Strony A4: 80) 📚 📝

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Reklama w Internecie ( bibliografia)
13 stron(-y)
Marketing w Internecie ( przypisy)
17 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
80 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy ( bibliografia przypisy)
21 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Zalety reklamy w Internecie

Zalety reklamy w Internecie
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 106 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025