Zalety sponsoringu
To:
- skuteczność dotarcia przekazu do odbiorców (np. w przypadku banneru reklamowego na wydarzeniu sportowym lub na koncercie transmitowanym w telewizji, dodatkowo logo na plakatach i reklamach informujących o imprezie)
- kształtowanie prospołecznego wizerunku sponsora, wpływającego na zwiększenie jego prestiżu w oczach odbiorców (np. w przypadku sponsoringu imprez charytatywnych, nastawionych na cele społeczne)
- uzupełnienie tradycyjnych źródeł przekazu (reklamy)
- możliwość zwiększenia znajomości marki/firmy wśród odbiorców
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (27 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (10 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (22 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (26 stron A4)
9. (16 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.5 stron)
5. (2.1 stron)
6. (1.9 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zalety sponsoringu
Zalety sponsoringu
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 178 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|