Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie personelem | NPV | kanban | prezentacje z bankowości | podaż | kontrolowanie | plan Balcerowicza | public relations |

Zalety sponsoringu


To:

- skuteczność dotarcia przekazu do odbiorców (np. w przypadku banneru reklamowego na wydarzeniu sportowym lub na koncercie transmitowanym w telewizji, dodatkowo logo na plakatach i reklamach informujących o imprezie)

- kształtowanie prospołecznego wizerunku sponsora, wpływającego na zwiększenie jego prestiżu w oczach odbiorców (np. w  przypadku sponsoringu imprez charytatywnych, nastawionych na cele społeczne)

- uzupełnienie tradycyjnych źródeł przekazu (reklamy)

- możliwość zwiększenia znajomości marki/firmy wśród odbiorców

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Doskonalenie kadr - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety
12 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja
27 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zalety sponsoringu

Zalety sponsoringu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 178 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować