Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM
Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM).
Idea zarządzania przez jakość sprowadza się do uznania, że wszystkie materialne oraz niematerialne składniki przedsiębiorstwa produkcyjnego wpływają na jakość produktów i procesów wewnętrznych oraz zewnętrznych, a więc zarówno jakość tych produktów i procesów, jak i jakość składników (zasobów) przedsiębiorstwa, powinny być objęte kompleksem funkcji zarządczych.
Jedną z cech zarządzania jakością jest zaakcentowanie znaczenia fazy przygotowawczej działań wykonawczych - występujące w formie wewnętrznego i zewnętrznego zapewnienia jakości.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (2 stron A4)
4. (4 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (22 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (32 stron A4)
9. (25 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.2 stron)
2. (0.5 stron)
3. (1.4 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.4 stron)
7. (1.3 stron)
8. (0.8 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM
Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 122 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|