Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja | prognoza sprzedaży | prywatyzacja bezpośrednia | kapitał pracujący | test Durbina-Watsona | sprzedaż osobista | wykłady z marketingu międzynarodowego | komunikacja społeczna |

Zarządzanie (strona: 3)

Macierz badania względnego nasilenia oporów przeciw zmianom w firmie - Technika ukierunkowana na diagnozę istniejących oraz potencjalnych postaw oporu wobec zmian. Istota tej techniki polega...)
Sposoby przezwyciężania oporu przeciw zmianom w przedsiębiorstwie - Oto 11 przykładów: 1. Identyfikacja i analiza oporów wobec zmian...)
Źródła oporu przeciw zmianom w firmie - Oto kilkanaście z nich: 1. Cechy osobowości pracowników firmy tworzące...)
Idealne warunki ułatwiające zarządzanie zmianami - Oto kilkanaście przykładów: 1. Skutki zmian (także uboczne) są w...)
Składniki klimatu organizacyjnego - Składniki klimatu organizacyjnego to odczucia pracowników firmy w odniesieniu do takich różnych elementów sytuacji organizacyjnej....)
Istota klimatu organizacyjnego - Klimat organizacyjny, zwany też duchem organizacji, jest kategorią pierwotną w stosunku do kultury organizacyjnej. Było...)
Indywidualne i grupowe podejmowanie decyzji - Decyzja to dokonanie nielosowego wyboru w działaniu. Wybór ten może dotyczyć bardzo różnych aspektów działania...)
Delegowanie kompetencji (uprawnień) - Zasady delegowania kompetencji (uprawnień) 1. Kompetencje funkcjonalne korespondują bezpośrednio z...)
Czynniki kształtujące formalną strukturę organizacyjną - Modelowanie struktury organizacyjnej i nadawanie jej określonego kształtu uzależnione jest od wielu różnych czynników. Każdorazowo...)
Warunki skutecznego kierowania ludźmi w firmie - 1. Odpowiednie predyspozycje osobowościowe kierowników (wewnętrzna lokalizacja kontroli, entuzjazm zawodowy, kreatywność i inspiracja, komunikatywność społeczna,...)
Autorytet formalny i autorytet rzeczywisty kierownika - Aby kierować innymi ludźmi, trzeba mieć nad nimi władzę. Władza może z kolei wynikać z...)
Strategie P. F. Druckera - Zdaniem Druckera istnieją cztery strategie o szczególnie przedsiębiorczym charakterze. Strategie te wzajemnie się wykluczają i...)
Counseling - Styl kierowania stosowany najczęściej w przypadku problemów pracowników, które mają charakter osobisty, psychologiczny. ...)
4 funkcje zarządzania - Funkcje zarządzania to: 1. Planowanie 2. Organizowanie ...)
Kontrolowanie jako funkcja zarządzania - Kontrolowanie jako funkcja zarządzania polega na porównaniu osiągniętych wyników działań z określonym wzorcem, ustaleniem odchyleń...)
Motywowanie jako funkcja zarządzania - Motywowanie jako funkcja zarządzania jest funkcją szczególną, bo odnosi się do pożądanych postaw i zachowań...)
Organizowanie jako funkcja zarządzania - Organizowanie jako funkcja zarządzania polega generalnie na kształtowaniu szeroko rozumianej struktury organizacyjnej firmy z uwzględnieniem...)
Planowanie jako funkcja zarządzania - Planowanie jest jedną z podstawowych funkcji zarządzania, polegającą na określeniu celów i sposobów ich osiągnięcia....)
Przedmiot Organizacji i Zarządzania - Przedmiot Organizacji i Zarządzania (OiZ) obejmuje kategorie, zasady, zalecenia, narzędzia i działania ludzi we wszelkich...)
Funkcje organizacji i zarządzania jako dyscypliny naukowej - • Funkcja opisowa - wypracowanie oraz przybliżenie systemu kategorii i pojęć umożliwiających...)
Cechy dobrego kierownika - Cech tych jest bardzo wiele, ale do podstawowych cech dobrego kierownika zaliczyć możemy: ...)
Kilka definicji przedsiębiorcy oraz przedsiębiorstwa - Definicji przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa jest wiele. Poniżej znajdziesz te, które najtrafniej i najbardziej szczegółowo zobrazują...)
Cechy antyprzywódcze - To przede wszystkim: 1. Brak wrażliwości w stosunku do innych:...)
Liderzy przyszłości wg Edgara Scheina - Według  liderzy przyszłości będą musieli wykazać się w coraz większym stopniu następującymi charakterystycznymi cechami....)
Menedżer przywódca jutra wg Stephena Coreya - Menedżer, przywódca jutra wg Stephena Corey’a powinien spełniać trzy podstawowe role: ...)
17 kompetencji przywództwa - Przywództwo można zdefiniować w ramach 17tu kompetencji. Podczas analizowania i grupowania 1871 zdarzeń, badacze utworzyli...)
Model menedżera 3K i 3W - Od sposobu, w jaki sobie razie z rozwojem ludzi, zależy czy ludziom będzie łatwiej czy...)
Problemy w organizacji - Na wszystkich szczeblach organizacji ludzie muszą podejmować decyzje i rozwiązywać problemy. Szczególnie...)
Rodzaje i funkcje celów w organizacji - Cele mają kluczowe znaczenie dla skuteczności organizacji i spełniają szereg zadań (funkcji). Organizacje mogą mieć...)
Definicja i etapy planowania - Planowanie jest pierwszą funkcją kierowniczą, którą musi wykonywać organizacja. Jest to działalność uniwersalna, charakterystyczna dla...)

Strona 3 z 17
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>