Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z marketingu | bankowość elektroniczna | analiza PEST | test | prace magisterskie z marketingu | budżet państwa | ERP | zdolność kredytowa |

Zarządzanie wizerunkiem

Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających:

- wyróżnienie organizacji wśród tłumu i konkurencji,
- zdefiniowanie wartości i pozycji firmy na rynku,
- prezentację indywidualnego charakteru organizacji,
- integrację pracowników do realizacji wspólnej wizji i celów firmy,
- standaryzację działań wizualnych firmy związanych z wyrażeniem siebie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Zarządzanie procesowe - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Zarządzanie przez cele - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
22 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Zarządzanie wizerunkiem

Zarządzanie wizerunkiem
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 114 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii