Zarządzanie wizerunkiem
Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających:
- wyróżnienie organizacji wśród tłumu i konkurencji,
- zdefiniowanie wartości i pozycji firmy na rynku,
- prezentację indywidualnego charakteru organizacji,
- integrację pracowników do realizacji wspólnej wizji i celów firmy,
- standaryzację działań wizualnych firmy związanych z wyrażeniem siebie.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz: Public relations - opracowanie (Strony A4: 22) ↪ Promocje prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy z prawdziwymi kryształami Preciosa - w stylu glamour i stylu nowoczesnym - do każdego wnętrza! Od Elite Bohemia z Czech. Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta. ↩
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Public relations - opracowanie |
22 stron(-y) |
| ✅ Kompleksowe zarządzanie jakością TQM |
5 stron(-y) |
| ✅ Podstawy logistyki |
22 stron(-y) |
| ✅ Zarządzanie procesowe - referat (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
11 stron(-y) |
| ✅ Controlling bankowy |
11 stron(-y) |
| ✅ Zarządzanie przez cele - referat (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
22 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Zarządzanie wizerunkiem
Zarządzanie wizerunkiem
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 155 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|