Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
budżet państwa | badania ankietowe | psychologia | przykładowe zadania z logistyki | szczeble zarządzania | równowaga budżetowa | zarządzanie ryzykiem | historia gospodarcza |

Zarządzanie wizerunkiem

Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających:

- wyróżnienie organizacji wśród tłumu i konkurencji,
- zdefiniowanie wartości i pozycji firmy na rynku,
- prezentację indywidualnego charakteru organizacji,
- integrację pracowników do realizacji wspólnej wizji i celów firmy,
- standaryzację działań wizualnych firmy związanych z wyrażeniem siebie.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Public relations - opracowanie (Strony A4: 22)
Promocje prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy z prawdziwymi kryształami Preciosa - w stylu glamour i stylu nowoczesnym - do każdego wnętrza! Od Elite Bohemia z Czech. Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Zarządzanie procesowe - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Zarządzanie przez cele - referat ( bibliografia przypisy)
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Zarządzanie wizerunkiem

Zarządzanie wizerunkiem
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 155 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025