Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
organizowanie | optimum Pareto | NPV | przykładowa analiza marketingowa | psychologia reklamy | rachunek wyników | produkt | koszty logistyczne |

Zarządzanie jakością (strona: 1)

Co to jest jakość? - Jakość to pojęcie wszechstronne, które przewija się przez wiele dziedzin życia, od produktów i usług,...)
Karty kontrolne Waltera Shewharta - Już w latach '20 XX wieku dostrzeżono, że doskonalenie jakości może przynieść spore korzyści. Nowatorskie...)
Techniki zarządzania przez jakość - Zarządzanie przez jakość stanowi pewien rodzaj kultury organizacji uświadamiając jej członkom proces ciągłego doskonalenia i...)
Wymagania TQM wobec kierownictwa - Wyróżnić możemy następujące wymagania: 1. zaangażowania – każde działanie w...)
Wspólne elementy teorii Deminga Jurana i Crosbyego - Możemy wyróżnić następujące różnice: - utrzymanie wysokiego poziomu szkoleń i...)
Koncepcja Philipa Crosby - Osoba Crosbyego kojarzona jest z kontrowersyjnym pojęciem zero defektów będącym integralną częścią czterech pewników jakości....)
9 etapów wsparcia usprawniania jakości wg Jurana - Juran wyróżnił następujące etapy: 1. tworzenie świadomości potrzeby i możliwości...)
Koncepcja Josepha Jurana - Juran podobnie jak Deming uważał, że powodem błędów i strat są w znacznej mierze zakłócenia...)
Zarządzanie przez jakość TQM wg Deminga - Najważniejsze wytyczne koncepcji TQM zawarł Deming w 14 punktach zarządzania jakością: ...)
Zasady systemu HACCP - Na system HACCP składa się siedem podstawowych zasad: Zasada l...)
Definicja jakości - Jakość to zespół właściwości i charakterystyk liczbowych wyrobu lub usługi, które wpływają na zdolność do...)
Kontrola jakości (Quality Control - QC) - Kontrola jakości (z ang. Quality control) to kluczowy proces w zarządzaniu jakością, mający na celu...)
Pomiarowa pracownia referencyjna - To pracownia upoważniona do wykonywania testów akceptacyjnych urządzeń medycznych, posiadająca oficjalne zezwolenia na prowadzenie takiej...)
Japońska metoda kół jakości - Japońskie metody zarządzania są skierowane na współpracę, a nie rywalizację. Dlatego właśnie w Japonii powstała...)
Modele zapewniania jakości - ISO 9001, 9002 lub 9003 są to modele zapewnienia jakości, zapisane w międzynarodowych standardach jakości,...)
Zapewnienie jakości w projektowaniu wyrobu i procesu technologicznego - W porównaniu z innymi etapami w cyklu istnienia wyrobu - projektowaniu przypada w zapewnieniu jakości...)
Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM - Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM). ...)
Sterowanie jakością (kompleksowe sterowanie jakością) - Kompleksowe Sterowanie Jakością (ang. TQC - TOTAL QUALITY CONTROL) to filozofia jakości koncentrująca się na...)
Kontrola jakości - Warunkiem skutecznej kontroli jakości jest zdolność mierzenia cech kontrolowanych oraz możliwość ich jednoznacznej oceny -...)
Kontrola techniczna jakości - Jej miejsce w strukturze organizacyjnej znajduje się w jednostkach produkcyjnych (pion produkcji lub pion techniczny)....)
Realizawanie polityki jakości - Polityka ta jest realizowana w oparciu o: 1. Świadomość...)
Strategia jakości TQM - W takim samym stopniu, jak odpowiednia praktyka i polityka potrzebna jest wewnątrz przedsiębiorstwa, tak samo...)
ISO 9004 - ISO 9004 to międzynarodowa norma dotycząca zarządzania jakością, została wydana w 2009 roku przez International...)
ISO 9003 - ISO 9003 była jedną z norm z serii ISO 9000, dotyczącą systemów zarządzania jakością. W...)
ISO 9002 - ISO 9002 to norma opracowana przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (ISO) dotycząca systemów zarządzania jakością. Norma...)
ISO 9001 - Model ten powinien być stosowany tam, gdzie trzeba udokumentować przez jednostkę gospodarczą zdatność do zapewnienia...)
Norma ISO 9000 - Podstawowymi normami dostosowanymi do potrzeb kompleksowego zarządzania są normy międzynarodowe oznakowane symbolem ISO 9000 (Internacional...)
Cykl doskonalenia jakości Deminga - Na każdym etapie cyklu doskonalenia jakości Deminga stosuje się specyficzne narzędzia TQM, które można zastosować...)
koło Deminga - modele P-D-C-A - Stały cykl doskonalenia jakości pracy, zwany kołem Deminga albo modelem P-D-C-A jest metodą pozwalającą na...)
Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości - Obejmuje wszystkie aspekty TQM w danej organizacji. Planowanie jakości pociąga ze sobą zsumowanie potrzeb klientów,...)

Strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii