Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
traktat z Maastricht | teoria treści | EAN | Just in time | majątek trwały | delegowanie uprawnień | ERP | przywództwo |

Zarządzanie jakością (strona: 2)

Klasa jakości - Klasa jakości jest to wskaźnik kategorii lub stopnia jakości odnoszącego się do cech lub właściwości,...)
Cele jakościowe produktów - Cele jakościowe to zamierzone osiągnięcia związane z jakością produktów, procesów lub usług, które organizacja lub...)
Polityka jakości - Polityka jakości są to kierunki i główne cele przedsiębiorstwa związane z jakością, sformułowane i wyrażone...)
Management w TQM - To metoda rozwiązywania problemów i osiągania znacznej poprawy poprzez dążenie do wyższej jakości pracy i...)
Pojęcie TQM - TQM zrodziło się w warunkach ostrej konkurencji na globalnym rynku, a istotny wpływ na jego...)
Statystyczna regulacja procesu - (SPC) - To metoda regulowania poprawności przebiegu procesu wytwarzania z wykorzystaniem dwu wskaźników statystycznych, którymi są: ...)
Kompleksowe sterowanie jakością - To system organizacyjny ujmujący zespół najistotniejszych czynników, których oddziaływanie powoduje uzyskanie i utrzymanie ekonomicznie najkorzystniejszej...)
Sterowanie jakością - To system rozplanowanych i skoordynowanych działań mających na celu uzyskanie i utrzymanie spełniania wymagań wykonawczych...)
Statystyczna kontrola jakości - (SKJ) - To odmiana czynnej kontroli wyrywkowej, której przebieg ustala się na podstawie danych statystycznych i rachunku...)
Innowacje wg Schumpetera - Joseph Schumpeter (twórca nowoczesnej ekonomii) mówiąc o innowacji myślał o: ...)
PERT - Jest to jedna z metod planowania i kontroli projektu, wykorzystująca programowanie sieciowe, stosowana w zarządzaniu...)
TQC - Total Quality Control - Total Quality Control (TQC) to podejście do zarządzania jakością, które kładzie nacisk na zaangażowanie wszystkich...)
Jakość towaru - Czym jest jakość towaru? Zacznijmy od początku czyli od podstawowych definicji. ...)
Jakość i jej definicje - Jakość to suma cech wytworu, działań do niego prowadzących, funkcji czy rozwiązań organizacyjnych. ...)
TQM a ISO - Cechy TQM i ISO: ISO: - jakość postrzega...)
Człowiek w TQM - Najważniejszym w Total Quality Management jest człowiek współdziałający z innymi ludźmi, działający zespołowo dla osiągnięcia...)
Cele TQM - Celem TQM jest m.in.: - zapewnienie ciągłej poprawy jakości dziś...)
Teoria Johna S. Oaklanda - Oakland twierdzi, że do celów strategicznych TQM należy zaliczyć: -...)
Diagram Ishikawy - Kaom Ishikawa to współtwórca kół jakości, w których robotnicy spotkali się po to, aby omawiać...)
Narzędzia TQM - To: - Statystyczna kontrola procesu – to metody pomiaru wahań...)
Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM - To nastawienie kultury organizacji na zadowolenie klientów przez zastosowanie zintegrowanego systemu narzędzi, metod i szkolenia....)
Simultaneous Engineering - Umożliwia skrócenie prac badawczo-wdrożeniowych w sytuacji coraz krótszych cyklów życiowych produktu i dążenia do zwiększenia...)
Total Quality Control - Polega na usuwaniu błędów w czasie montażu. Wyszukiwanie źródeł błędów w miejscu ich powstawania może...)
Korzyści analiza FMEA - To m.in.: - identyfikacja wpływu uszkodzeń elementów na inne elementy, podsystemy i cały...)
Etapy analizy FMEA - To: Etap I – Przygotowanie: - zdefiniowanie celu...)
Zastosowanie analiza FMEA - Analiza FMEA (Failure Modes and Effects Analysis) oraz jej rozszerzenie o ocenę stanów krytycznych, FMECA...)
Six sigma - Jest metodą opierającą się na pozyskiwaniu danych w celu osiągnięcia niemal perfekcyjnej jakości. Zakłada identyfikację...)
Kaizen - Bywa określany jako model, filozofia i metoda zarządzania. Jego geneza wywodzi się z Japonii. Gdy...)

Strona 2 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>