Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda abc | wartość przyszła | ocenianie pracowników | model Portera | proces dystrybucji | krzywa Philipsa | agregaty podaży pieniądza | strategia sprzedaży |

Zasady budowania strategii

To:

- strategia formułuje najważniejsze, długookresowe cele przedsiębiorstwa, w tym określa jego misję (określa powód istnienia przedsiębiorstwa, jego służebna rolę w stosunku do otoczenia i nadaje ogólny kierunek działalności i jej ewentualnym przyszłym przemianom – rozwojowi)
- strategia formułuje wizję, która wskazuje sytuację, w jakiej przedsiębiorstwo pragnie znaleźć się w przyszłości, określa więc przyszłą pozycje w otoczeniu
- strategia opiera się na przewidywanych w dłuższym okresie wariantach możliwych zdarzeń w otoczeniu
- strategia określa sposoby reagowania przedsiębiorstwa na możliwe zmiany w otoczeniu, tak aby nie zagrażały one realizacji jego długookresowych celów
- strategia dąży do maksymalnego wykorzystania szans i silnych stron przedsiębiorstwa a jednocześnie do neutralizowania zagrożeń i słabych jego stron

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Zagadnienia zarządzania strategicznego
14 stron(-y)
Prognozowanie i symulacje - teoria i zadania
17 stron(-y)
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Zasady budowania strategii

Zasady budowania strategii
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 140 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii