Zasady polityki rozwoju produktu
To:
1. dana firma nie może utrzymywać produkcji jednego modelu wyrobu przez długi czas, gdyż firmy konkurencyjne, które tym czasem wprowadzą nowy model rozszerzą swój rynek jej kosztem
2. zasób ulepszeń technicznych, które firma posiada powinien być jak największy; wprowadzenie jednak wszystkich ulepszeń do jednego modelu powoduje znaczne podniesienie kosztów wytwarzania co musiało by wyrazić się w odpowiednim podniesieniu ceny. Podniesienie ceny spowodowałoby natychmiast spadek popytu. Wniosek: nie należy wprowadzać do nowego modelu wszystkich ulepszeń lecz jedynie takie i tyle, które nie wpłyną na większe podniesienie ceny danego modelu niż o kilka %
3. należy prowadzić dalsze badania nad rozwojem produktu, aby w momencie, kiedy będzie to możliwe wprowadzić na rynek nowy wyrób, który umożliwi wytwórcy zajęcie na pewien czas pozycji monopolistycznej.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (24 stron A4)
2. (30 stron A4)
3. (5 stron A4)
4. (36 stron A4)
5. (29 stron A4)
6. (11 stron A4)
7. (27 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.4 stron)
5. (1 stron)
6. (0.7 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady polityki rozwoju produktu
Zasady polityki rozwoju produktu
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 156 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|