Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ilościowa teoria pieniądza | globalizacja przedsiębiorstw | wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | activity based costing | cena równowagi | VBM | negocjacje zbiorowe | ocenianie pracowników |

Zasady polityki rozwoju produktu


To:

1. dana firma nie może utrzymywać produkcji jednego modelu wyrobu przez długi czas, gdyż firmy konkurencyjne, które tym czasem wprowadzą nowy model rozszerzą swój rynek jej kosztem

2. zasób ulepszeń technicznych, które firma posiada powinien być jak największy; wprowadzenie jednak wszystkich ulepszeń do jednego modelu powoduje znaczne podniesienie kosztów wytwarzania co musiało by wyrazić się w odpowiednim podniesieniu ceny. Podniesienie ceny spowodowałoby natychmiast spadek popytu. Wniosek: nie należy wprowadzać do nowego modelu wszystkich ulepszeń lecz jedynie takie i tyle, które nie wpłyną na większe podniesienie ceny danego modelu niż o kilka %

3. należy prowadzić dalsze badania nad rozwojem produktu, aby w momencie, kiedy będzie to możliwe wprowadzić na rynek nowy wyrób, który umożliwi wytwórcy zajęcie na pewien czas pozycji monopolistycznej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Polityka personalna i jej funkcje - opracowanie
10 stron(-y)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej
20 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady polityki rozwoju produktu

Zasady polityki rozwoju produktu
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować