Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
płaca | pozycjonowanie produktu | analiza czynnikowa | Customer Care | analiza mikrootoczenia | agregaty podaży pieniądza | utarg całkowity | 4C |

Zasady racjonalnego działania

Mówią, że klient wybiera sam to, co dla niego najlepsze. Można tu też wyróżnić dwie zasady, różniące się punktem odniesienia (dostępne środki lub efekt końcowy):

- zasada największego efektu (największej wydajności) - biorąc za punkt wyjścia posiadane środki, chcemy osiągnąć możliwie największy efekt.
- zasada najniższych nakładów (oszczędności środków) - biorąc za punkt wyjścia efekt, jaki chcemy osiągnąć, staramy się zużyć do jego realizacji możliwie najmniejszą ilość środków.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
GATT i WTO
13 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat ( bibliografia)
11 stron(-y)
Etyka biznesu - referat ( bibliografia)
8 stron(-y)
Wykłady z zarządzania i organizacji
31 stron(-y)
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka ( bibliografia przypisy)
80 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Zasady racjonalnego działania

Zasady racjonalnego działania
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 169 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii