Zasady Scheliego
To:
1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju
2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele osiągamy poprzez planowe działanie w zakresie zarządzania
3. kluczowym problemem jest stosowanie zintegrowanych wokół głównego celu struktur organizacyjnych. Oznacza to, że systemowe podejście do procesów gospodarowania jest nakazem nowoczesnego marketingu
4. nie ma nowoczesnego marketingu bez badań marketingowych
5. konieczny jest programowy proces innowacji włączając w to również klimatu sprzyjającego innowacjom
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (5 stron A4)
3. (38 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (27 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (5 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (28 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (0.8 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady Scheliego
Zasady Scheliego
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 213 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|