Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia osobowości | zarządzanie kapitałem obrotowym | plan promocji | badania w psychologii | analiza bilansu | elastyczność cenowa popytu | list zastawny | zarządzanie logistyką |

Zasady Scheliego


To:

1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju
2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele osiągamy poprzez planowe działanie w zakresie zarządzania
3. kluczowym problemem jest stosowanie zintegrowanych wokół głównego celu struktur organizacyjnych. Oznacza to, że systemowe podejście do procesów gospodarowania jest nakazem nowoczesnego marketingu
4. nie ma nowoczesnego marketingu bez badań marketingowych
5. konieczny jest programowy proces innowacji włączając w to również klimatu sprzyjającego innowacjom

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
GATT i WTO
13 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Analiza techniczna - opracowanie
7 stron(-y)
Negocjacje - praca (⭐bibliografia)
16 stron(-y)
Budżet gminy
5 stron(-y)
Zarządzanie kapitałem intelektualnym i sposoby jego pomiaru - prezentacja (⭐bibliografia)
38 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady Scheliego

Zasady Scheliego
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 213 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować