Zasady wyboru rynku docelowego
Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad:
- koncentrować działalność w takim obszarze, który daje przedsiębiorstwu możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej;
- wybierać taki obszar rynku, który przedsiębiorstwo zna;
- wybierać taki segment rynku, który jest zgodny z długofalowymi planami działania przedsiębiorstwa;
- koncentrować się na segmentach o odpowiedniej wielkości oraz rosnącym potencjale;
- unikać segmentów związanych z ostra walka konkurencyjną;
- starannie oceniać bariery wejścia na rynek;
- upewniać się, czy działanie na rzecz wybranego segmentu rynku zapewnia osiąganie zysku
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (23 stron A4)
2. (16 stron A4)
3. (1 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (12 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (29 stron A4)
8. (34 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady wyboru rynku docelowego
Zasady wyboru rynku docelowego
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 138 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|