Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zabezpieczenia kredytów | rynek kapitałowy | teoria Herzberga | korporacje transnarodowe | PR | wzór biznes planu | strategia firmy | badania rynkowe |

Zasady wyboru rynku docelowego


Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad:

- koncentrować działalność w takim obszarze, który daje przedsiębiorstwu możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej;
- wybierać taki obszar rynku, który przedsiębiorstwo zna;
- wybierać taki segment rynku, który jest zgodny z długofalowymi planami działania przedsiębiorstwa;
- koncentrować się na segmentach o odpowiedniej wielkości oraz rosnącym potencjale;
- unikać segmentów związanych z ostra walka konkurencyjną;
- starannie oceniać bariery wejścia na rynek;
- upewniać się, czy działanie na rzecz wybranego segmentu rynku zapewnia osiąganie zysku

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Business plan - Standardy Unido
23 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Logistyka - ściąga z zagadnień
1 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zasady wyboru rynku docelowego

Zasady wyboru rynku docelowego
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 138 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować