Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model Portera | leasing | zapasy w przedsiębiorstwie | optimum Pareto | podstawy statystykia | analiza portfolio | traktat z Maastricht | losowość składnika losowego |

Zbieranie śmietanki

Praktyka oparta na ustalaniu wysokich cen początkowych, przy których uwaga firmy jest skupiona na najzasobniejszych klientach. Jednocześnie, gdy sprzedaż spada obniża ona cenę sięgając po następny krąg odbiorców przywiązujących wagę do cen (np.Polaroid).

Tego rodzaju praktyka zdaje egzamin przy spełnieniu następujących kryteriów:
- Istnieje wystarczająca liczba nabywców tworzących wysoki popyt w danej chwili
- Koszty jednostkowe przy produkcji małej ilości nie są na tyle wysokie, aby zniweczyć wpływy taktyki 'wyciskania z klienta ile się da'
- Wysoka cena początkowa nie przyciąga konkurentów

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Podstawy ekonometrii z przykładami i rozwiązaniami
30 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Podstawy ekonometrii z przykładami i rozwiązaniami (30 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Cele strategii marketingowej (0.2 stron)
2. Polityka dystrybucji (0.4 stron)
3. Badania marketingowe (0.1 stron)
4. Fazy w procesie zakupu (0.2 stron)
5. Definicje badań marketingowych (0.3 stron)
6. Definicje badań rynkowych (marketingowych) (0.3 stron)
7. Funkcje kanałów dystrybucji (0.4 stron)
8. Strategie cenowe (0.9 stron)
9. Etapy badania statystyczneg (0.5 stron)
10. Informacja marketingowa (0.5 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zbieranie śmietanki

Zbieranie śmietanki
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii