rynek dóbr i usług | biznesplan | optymalna partia dostaw | cykl życia marki | Bank Światowy | motywowanie | krzywa popytu | model Kurta Lewina | |
Mapa tagów
Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmyDo pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. Ogólne nastawienie do jakiegoś przedmiotu wpływa na postrzeganie właściwości tego przedmiotu. Następuje transfer wizerunku np. pozytywny wizerunek ogólny organizacji przenoszony jest na pozytywne postrzeganie rozmaitych spraw z nią związanych np. jej zarząd, oferty, reklamy, polityki ekologicznej itd. i odwrotnie.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 76 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|