Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rynek dóbr i usług | biznesplan | optymalna partia dostaw | cykl życia marki | Bank Światowy | motywowanie | krzywa popytu | model Kurta Lewina |

Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy

Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. Ogólne nastawienie do jakiegoś przedmiotu wpływa na postrzeganie właściwości tego przedmiotu. Następuje transfer wizerunku np. pozytywny wizerunek ogólny organizacji przenoszony jest na pozytywne postrzeganie rozmaitych spraw z nią związanych np. jej zarząd, oferty, reklamy, polityki ekologicznej itd. i odwrotnie.

Znane jest też zjawisko odwrócenia efektu aureoli zwane jako efekt diabelski. Uprzedzenia, pierwsze wrażenie to podstawy by pewnym ludziom przyprawić własną aureolę. Psychologia tłumaczy to m.in. tym że ludzie dążą do uporządkowania świata i szufladkowania innych np. na dobrych i złych. Jeśli komuś przyprawi się aureolę złego to wszystko co robi, mówi próbuje się tak zinterpretować, by pasowało do tego wizerunku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
4 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Reklama - referat (14 stron A4)
2. Test z marketingu (8 stron A4)
3. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory (4 stron A4)
4. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami (11 stron A4)
5. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
6. Strategia marki (6 stron A4)
7. Emocje w reklamie społecznej (10 stron A4)
8. Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii (20 stron A4)
9. Atrybuty produktu (9 stron A4)
10. Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie - referat (7 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zjawisko aureoli (0.2 stron)
2. Efekt diabelski (0.9 stron)
3. Efekt owczego pędu (1 stron)
4. Cechy wizerunku (image) firmy (0.6 stron)
5. Efekt dźwigni operacyjnej (0.3 stron)
6. Efekt widowni (1 stron)
7. Boom kredytowy (0.4 stron)
8. Zjawisko dźwigni finansowej (0.2 stron)
9. Ocena pracowników - błędy oceny (0.5 stron)
10. Analiza image (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy

Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 76 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii