Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
non profit | analiza mikroekonomiczna | metody scenariuszowe | marka własna | elastyczność podaży | dobra komplementarne | prezentacje z makroekonomii | cykl życia produktu |

Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa

Jest to utrzymywanie się dotychczasowego jego stanu pomimo zmiany stanu czynników, które w przeszłości ukształtowały ów wizerunek. Stabilizacja złego wizerunku mimo, że organizacja poczyniła pewne wysiłki by go zmienić, jest dla niej wielce niekorzystna. W innej sytuacji jest organizacja, która  (nie zasłużenie) wykorzystuje pozytywne skutki dobrego wizerunku ukształtowanego w przeszłości mając ku temu wówczas obiektywne podstawy. Niekiedy trzeba bardzo silnych bodźców by zmienić dotychczasowy obraz, ponieważ odbiorcy nie przyjmują łatwo lub wcale informacji, które przekreśliłyby lub zakłóciły ich dotychczasowe opinie, oceny, sposoby patrzenia na coś, ich stosunek emocjonalny do czegoś. Zmiana wizerunku wymaga na ogół dłuższego czasu.

Znane jest powiedzenie, że: potrzeba lat by zbudować dobrą reputację, a tylko moment by ja stracić.

Wizerunek organizacji pozycjonuje ją na mapie społecznej percepcji, staje się ważnym atutem w konkurencji oraz istotnym czynnikiem kształtowania stosunków publicznych. Jest wizerunkiem zarządzania przez cele i uprawianiem wewnętrznego marketingu, zakładającego, że chcąc efektywnie sprzedawać produkty konsumentom organizacja musi motywować do stosownego działania otoczenie wewnętrzne. Pracownicy postrzegają interesy firmy jako własne, są bardziej skłonni do przyjmowania dodatkowych obowiązków. Personel traktuje reputację organizacji

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
2. Strategia marki (6 stron A4)
3. Reklama - referat (14 stron A4)
4. Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (26 stron A4)
5. Bancassurance - prezentacja (16 stron A4)
6. Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie - referat (7 stron A4)
7. Test z marketingu (8 stron A4)
8. Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii (10 stron A4)
9. Definicje z mikroekonomii (12 stron A4)
10. Wycena przedsiębiorstwa (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy (0.5 stron)
2. Zjawisko aureoli (0.2 stron)
3. Analiza image (0.2 stron)
4. Cechy wizerunku (image) firmy (0.6 stron)
5. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
6. Image (wizerunek) firmy - pojęcie i istota (1.8 stron)
7. Marketing STP (0.3 stron)
8. Funkcje public relations (0.2 stron)
9. Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations (0.6 stron)
10. Zarządzanie marką (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa

Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 74 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii