non profit | analiza mikroekonomiczna | metody scenariuszowe | marka własna | elastyczność podaży | dobra komplementarne | prezentacje z makroekonomii | cykl życia produktu | |
Mapa tagów
Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwaJest to utrzymywanie się dotychczasowego jego stanu pomimo zmiany stanu czynników, które w przeszłości ukształtowały ów wizerunek. Stabilizacja złego wizerunku mimo, że organizacja poczyniła pewne wysiłki by go zmienić, jest dla niej wielce niekorzystna. W innej sytuacji jest organizacja, która (nie zasłużenie) wykorzystuje pozytywne skutki dobrego wizerunku ukształtowanego w przeszłości mając ku temu wówczas obiektywne podstawy. Niekiedy trzeba bardzo silnych bodźców by zmienić dotychczasowy obraz, ponieważ odbiorcy nie przyjmują łatwo lub wcale informacji, które przekreśliłyby lub zakłóciły ich dotychczasowe opinie, oceny, sposoby patrzenia na coś, ich stosunek emocjonalny do czegoś. Zmiana wizerunku wymaga na ogół dłuższego czasu.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 74 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|