Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie kadrami | rachunek zysków i strat | plan Balcerowicza | analiza rentowności | definicje z psychologii | CEFTA | podejmowanie decyzji | poziom istotności |

Znaczenia marketingu w skali mikroekonomiczej


Marketing w skali mikro, stosowany w sposób metodyczny i profesjonalny przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorstwa i i główny ciężar działań marketingowych spoczywa zawsze na przedsiębiorstwach produkcyjnych i przedsiębiorstwach oferujących usługi a przedsiębiorstwa handlowe prowadzą dodatkową działalność marketingową zwaną merchandisingiem.

Merchandising jest to zespół działań marketingowych realizowany przez placówki handlowe, a zwłaszcza przez placówki handlu detalicznego mające na celu zwiększenie sprzedaży dóbr i usług.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Analiza kosztów produkcji - prezentacja
39 stron(-y)
Eurologistyka - opracowanie
5 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Wykłady z logistyki - opracowanie
16 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Znaczenia marketingu w skali mikroekonomiczej

Znaczenia marketingu w skali mikroekonomiczej
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 148 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować