Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing międzynarodowy | non profit | majątek obrotowy | fucje i przejęcia | elastyczność popytu | wartość rezydualna | wskaźnik rentowności | efektywna obsługa konsumenta |

Znaczenie cyklu życia produktu

Analiza cyklu życia produktu jest jedną z zasadniczych metod pozwalających właściwie kształtować marketingową strategię produktu. Pozwala na programowanie innowacji, a także na zaplanowanie właściwego programu asortymentowego w działaniu firmy.

Zobacz: Cykl życia produktu - opracowanie (Strony A4: 11)

Rozeznanie fazy cyklu życia, w której znajduje się produkt, pozwala firmie oddziaływać na cykl życia i przedłużać korzystne dla firmy jego fazy.
Pozwala także na przewidywanie poziomu sprzedaży w przyszłości, co zmniejsza poziom ryzyka działania na konkurencyjnym rynku.

Zobacz: Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (Strony A4: 11) 📚 📝

Dbające o swą przyszłość i zyski przedsiębiorstwo musi dysponować programem asortymentowym, obejmującym produkty znajdujące się w fazie zapewniającej firmie rozwój i stosowny zysk. Marketingowa strategia produktu powinna określać pożądaną długość trwania poszczególnych faz życia wraz z określeniem produkcji i sprzedaży w każdej fazie oraz z właściwym zastosowaniem zróżnicowanych instrumentów marketingu.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Zobacz: Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Strony A4: 6)
Zobacz: Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚
Zobacz: Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Strony A4: 14) 📚

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat ( bibliografia)
25 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora ( bibliografia)
14 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Znaczenie cyklu życia produktu

Znaczenie cyklu życia produktu
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 232 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025