Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
4P | wydatki budżetu państwa | badania ankietowe | biznesplan | marketing | model du Ponta | cenowa elastyczność podaży | instrumenty polityki fiskalnej |

Znaczenie cyklu życia produktu

Analiza cyklu życia produktu jest jedną z zasadniczych metod pozwalających właściwie kształtować marketingową strategię produktu. Pozwala na programowanie innowacji, a także na zaplanowanie właściwego programu asortymentowego w działaniu firmy.

Rozeznanie fazy cyklu życia, w której znajduje się produkt, pozwala firmie oddziaływać na cykl życia i przedłużać korzystne dla firmy jego fazy.
Pozwala także na przewidywanie poziomu sprzedaży w przyszłości, co zmniejsza poziom ryzyka działania na konkurencyjnym rynku.

Dbające o swą przyszłość i zyski przedsiębiorstwo musi dysponować programem asortymentowym, obejmującym produkty znajdujące się w fazie zapewniającej firmie rozwój i stosowny zysk. Marketingowa strategia produktu powinna określać pożądaną długość trwania poszczególnych faz życia wraz z określeniem produkcji i sprzedaży w każdej fazie oraz z właściwym zastosowaniem zróżnicowanych instrumentów marketingu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Znaczenie cyklu życia produktu

Znaczenie cyklu życia produktu
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii