Znaczenie cyklu życia produktu
Analiza cyklu życia produktu jest jedną z zasadniczych metod pozwalających właściwie kształtować marketingową strategię produktu. Pozwala na programowanie innowacji, a także na zaplanowanie właściwego programu asortymentowego w działaniu firmy.
Zobacz: Cykl życia produktu - opracowanie (Strony A4: 11)
Rozeznanie fazy cyklu życia, w której znajduje się produkt, pozwala firmie oddziaływać na cykl życia i przedłużać korzystne dla firmy jego fazy.
Pozwala także na przewidywanie poziomu sprzedaży w przyszłości, co zmniejsza poziom ryzyka działania na konkurencyjnym rynku.
Zobacz: Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (Strony A4: 11) 📚 📝
Dbające o swą przyszłość i zyski przedsiębiorstwo musi dysponować programem asortymentowym, obejmującym produkty znajdujące się w fazie zapewniającej firmie rozwój i stosowny zysk. Marketingowa strategia produktu powinna określać pożądaną długość trwania poszczególnych faz życia wraz z określeniem produkcji i sprzedaży w każdej fazie oraz z właściwym zastosowaniem zróżnicowanych instrumentów marketingu.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): [ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ] Zobacz: Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Strony A4: 6) Zobacz: Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (Strony A4: 25) 📚 Zobacz: Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Strony A4: 14) 📚
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
| ✅ Cykl życia produktu - opracowanie |
11 stron(-y) |
| ✅ Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
11 stron(-y) |
| ✅ Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu |
6 stron(-y) |
| ✅ Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat (✓ bibliografia) |
25 stron(-y) |
| ✅ Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (✓ bibliografia) |
14 stron(-y) |
| ✅ Analiza rynku opon |
10 stron(-y) |
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Znaczenie cyklu życia produktu
Znaczenie cyklu życia produktu
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 232 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|