Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zapasy | badanie ankietowe | zarządzanie majątkiem obrotowym | wzory statystyczne | finansowanie przedsiębiorstwa | AIDA | rekrutacja pracowników | mikroekonomia |

Znaczenie marketingu

Znaczenie marketingu określają zasady koncepcji marketingowej:

1. Przyjęcie za punkt wyjścia potrzeb i wymagań nabywców zanim zostanie podjęty proces produkcyjny zmniejsza ryzyko działania firmy na rynku.

2. Poprzez segmentację rynku umożliwia identyfikację nisz rynkowych (nisza rynkowa jest to nie zaspokojona potrzeba określonego segmentu rynku). Identyfikacja nisz daje firmie szans e nowych działań i rynków.

3. Marketing narzuca określoną dyscyplinę myślenia i podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie w sposób skoordynowany, co pozwala właściwie zidentyfikować i kształtować rolę firmy na rynku. Zatem marketing profesjonalnie realizowany może być ważnym atutem walki konkurencujnej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Znaczenie marketingu

Znaczenie marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 123 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii