Znaczenie pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie
Przedsiębiorstwo przedstawia się w korzystnej formie, by uzyskać zaufanie i pozytywne nastawienie ze strony zewnętrznych i wewnętrznych grup interesów. Przedsiębiorstwo przestawia się poprzez jednoznaczne określenie swej tożsamości.
Ukazanie się przedsiębiorstwa jako organizacji godnej zaufania, postępowej i społecznie odpowiedzialnej daje przewagę w stosunku do słabszych konkurentów. Dobre zdanie o przedsiębiorstwie jest korzystne dla jego komórek organizacyjnych, linii produktów i znaków towarowych. W badaniach przeprowadzonych wśród kupujących stwierdzono, że uprzywilejowanie określonych przedsiębiorstw wynika po prostu z większego stopnia zaufania dla tej właśnie jednostki. Zadowolenie klienta jest wynikiem dobrej oferty oraz skutecznej promocji. Obydwa elementy stanowią nierozłączny warunek powodzenia przedsiębiorstwa. W coraz większym stopniu przedsiębiorstwa poznają wartość zintegrowanego programu promocji, w którym wszystkie działania służą realizacji tożsamości, pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (22 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (13 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.4 stron)
8. (1 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Znaczenie pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie
Znaczenie pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 130 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|