Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przykładowa analiza finansowa | historia bankowości | strategia sprzedaży | działalność kredytowa | system MRP | inwestycje | produkt krajowy brutto | metoda Hellwiga |

Znak towarowy - trade mark

To zmysłowo postrzegane oznaczenie (słowo, zdanie, rysunek, ornament, forma plastyczna, melodia itp.) służące do odróżniania produktów (lub usług) pochodzących z jednego przedsiębiorstwa od tego samego bądź podobnego rodzaju produktów (usług) pochodzących z innego przedsiębiorstwa.

Urzędowo zarejestrowane znaki towarowe są oznaczane symbolem ®. Najważniejszymi i najliczniejszymi znakami towarowymi są znaki słowne, czyli nazwy marketingowe. Na rynku amerykańskim funkcjonuje również znak usługowy (service mark, SM).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Eurosystem logistyczny
31 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. CEFTA - referat (34 stron A4)
2. Ściąga z marketingu (2 stron A4)
3. Wpływ powstania CEFTA na dynamikę obrotów w Europie Środkowej (17 stron A4)
4. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
5. Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (16 stron A4)
6. Eurosystem logistyczny (31 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Definicje marki (1.1 stron)
2. Znak handlowy (1.8 stron)
3. Znak (symbol) marki (0.3 stron)
4. Informacje na opakowaniach jednostkowych (1 stron)
5. Informacje na opakowaniach (1 stron)
6. Sponsoring w marketingu (0.5 stron)
7. Budowa kodów EAN (0.5 stron)
8. Jakie wybrać formy promocji i jak zaprojektować jej efektywny przekaz? (2.2 stron)
9. Wskaźnik terms of trade (2.4 stron)
10. Macierz BCG - znaki zapytania (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Znak towarowy - trade mark

Znak towarowy - trade mark
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 233 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii