Ściąga z marketingu
Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.:
- definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego
- funkcje marketingu
- konsumeryzm
- zagrożenia interesów konsumenta
- demarketing i remarketing
- strategia marketingowa, jej fazy i rodzaje:
• strategia agregacyjna
• ofensywna
• penetracji rynku
• różnicowania produktów
• selektywnej penetracji rynku
• tradycyjna
• ukrytego opanowania rynku
• wysoko profilowana
• zależna względem nowego produktu
• znaku towarowego
• zwalczania płotek
- zasady Scheliego
- rodzaje badań marketingowych
- zachowania konsumenta
- badanie strukturalne, koniunkturalne, elementów marketingu
- cechy charakteryzujące nabywcę
- segmentacja rynku
- strategie segmentacji
- warunki prawidłowej segmentacji
- strategia produktu
- definicja i funkcje produktu
- fazy cyklu życia produktu
- nowy produkt
- motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów
- grupy konsumentów
- zasady polityki rozwoju produktu
- analiza portfolio
- macierz BCG (dojne krowy - złote kury, psy - porażki, gwiazdy, trudne dzieci)
- strategia budowania, nabywania, przetrzymania, zbierania plonów, rezygnacji
- znak towarowy
- cechy dobrej nazwy produktu
- strategie marki
- opakowanie
- cena
- strategia dystrybucji
- kanały dystrybucji
- negocjacje
- techniki i błędy w negocjacjach
- sprzedaż osobista, jej cechy i rodzaje
- promocja uzupełniająca
- public relations - definicja i cele
- reklama
Ilość stron A4: 2
Podobne opracowania: #podstawy marketingu #wykłady z marketingu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
Na stronie znajdziesz 698 plików (14492 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.
|
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 664 plików, 11994 stron A4) |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 34 takich plików, 2498 stron A4) |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest dostęp |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Cena |
|
|
|
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 664 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 34 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 664 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (664 plików) i dodatkowo z bazy Premium (34 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Ściąga z marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Ściąga z marketingu pobrały na dysk również:
Ściąga z marketingu 2 (Ilość stron A4: 2)
Test z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 12)
Podstawy marketingu - wykłady (Ilość stron A4: 22)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 29)
Test z marketingu (Ilość stron A4: 8)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 16)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcja redystrybucyjna budżetu - Oznacza wtórny podział dochodu narodowego W tej funkcji państwo ściąga do swej dyspozycji część dochodu narodowego i przekazuje go w różnej postaci określonym grupom społecznym...
Proces zarządzania marketingowego -
1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa.
2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia.
3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.
Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To:
1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju
2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...
Dystrybucja w marketingu - Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix.
Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta...
|