Top strony
Wyszukiwarka serwisu
dochody publiczne | spedycja | kierowanie konfliktem | obliczanie zdolności kredytowej | miary klasyczne | plan marketingowy | kontrolowanie | spółki osobowe | kredyt bankowy | łańcuch logistyczny | analiza branży | hierarchia potrzeb Maslova |

Ściąga z marketingu

Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej fazy i rodzaje (strategia agregacyjna, ofensywna, penetracji rynku, różnicowania produktów, selektywnej penetracji rynku, tradycyjna, ukrytego opanowania rynku, wysoko profilowana, zależna względem nowego produktu, znaku towarowego, zwalczania płotek), zasady Scheliego, rodzaje badań marketingowych, zachowania konsumenta, badanie strukturalne, koniunkturalne, elementów marketingu, cechy charakteryzujące nabywcę, segmentacja rynku, strategie segmentacji, warunki prawidłowej segmentacji, strategia produktu, definicja i funkcje produktu, fazy cyklu życia produktu, nowy produkt, motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów, grupy konsumentów, zasady polityki rozwoju produktu, analiza portfolio, macierz BCG (dojne krowy - złote kury, psy - porażki, gwiazdy, trudne dzieci), strategia budowania, nabywania, przetrzymania, zbierania plonów, rezygnacji, znak towarowy, cechy dobrej nazwy produktu, strategie marki, opakowanie, cena, strategia dystrybucji, kanały dystrybucji, negocjacje, techniki i błędy w negocjacjach, sprzedaż osobista, jej cechy i rodzaje, promocja uzupełniająca, public relations - definicja i cele, reklama. (2 strony po 3 kolumny)

Podobne opracowania: #podstawy marketingu #wykłady z marketingu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Ściąga z marketingu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Ściąga z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcja redystrybucyjna budżetu - Oznacza wtórny podział dochodu narodowego W tej funkcji państwo ściąga do swej dyspozycji część dochodu narodowego i przekazuje go w różnej postaci określonym grupom społecznym...
Regres - To roszczenie zwrotne zakładu ubezpieczeń wobec sprawcy szkody. Występuje w ubezpieczeniach majątkowych (nie występuje w OC). Zakład ubezpieczeń ściąga roszczenie także od sprawcy posiadającego ubezpieczenie...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych. Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: - pozycja rynkowa; - silne i słabe strony; - szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: - cele kierunkowe; - ogólne cele; - strategia marketingowa; -...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w...


Nowe artykuły: Artykuł 27 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 28 przeczytany 688 razy