Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
socjometria | stres | wartość bieżąca netto | teoria zachowań producenta | potrzeby człowieka | zagadnienia transportowe | restrukturyzacja | zarządzanie logistyczne |

Ściąga z marketingu

Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.

Zawartość ściągi to m.in.:
- definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego
- funkcje marketingu
- konsumeryzm
- zagrożenia interesów konsumenta
- demarketing i remarketing
- strategia marketingowa, jej fazy i rodzaje:
• strategia agregacyjna
• ofensywna
• penetracji rynku
• różnicowania produktów
• selektywnej penetracji rynku
• tradycyjna
• ukrytego opanowania rynku
• wysoko profilowana
• zależna względem nowego produktu
• znaku towarowego
• zwalczania płotek
- zasady Scheliego
- rodzaje badań marketingowych
- zachowania konsumenta
- badanie strukturalne, koniunkturalne, elementów marketingu
- cechy charakteryzujące nabywcę
- segmentacja rynku
- strategie segmentacji
- warunki prawidłowej segmentacji
- strategia produktu
- definicja i funkcje produktu
- fazy cyklu życia produktu
- nowy produkt
- motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów
- grupy konsumentów
- zasady polityki rozwoju produktu
- analiza portfolio
- macierz BCG (dojne krowy - złote kury, psy - porażki, gwiazdy, trudne dzieci)
- strategia budowania, nabywania, przetrzymania, zbierania plonów, rezygnacji
- znak towarowy
- cechy dobrej nazwy produktu
- strategie marki
- opakowanie
- cena
- strategia dystrybucji
- kanały dystrybucji
- negocjacje
- techniki i błędy w negocjacjach
- sprzedaż osobista, jej cechy i rodzaje
- promocja uzupełniająca
- public relations - definicja i cele
- reklama

Ilość stron A4: 2

Podobne opracowania: #podstawy marketingu #wykłady z marketingu

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Na stronie znajdziesz 698 plików (14492 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut uzyskasz pełen dostęp do plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, testy egzaminacyjne, zadania z rozwiązaniami, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się tutaj w przyszłości.

  Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które ściągniesz ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie głównej jest 664 plików, 11994 stron A4)
50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie PREMIUM jest 34 takich plików, 2498 stron A4)
nie nie TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na dostawę swojego kodu W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest dostęp 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Cena
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
129 zł

Zamów

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 664 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 34 plików)
TAK
(do 1 2 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
129 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 664 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (664 plików) i dodatkowo z bazy Premium (34 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Ściąga z marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Ściąga z marketingu pobrały na dysk również:
Ściąga z marketingu 2 (Ilość stron A4: 2)
Test z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 12)
Podstawy marketingu - wykłady (Ilość stron A4: 22)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 29)
Test z marketingu (Ilość stron A4: 8)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Ilość stron A4: 16)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Funkcja redystrybucyjna budżetu - Oznacza wtórny podział dochodu narodowego W tej funkcji państwo ściąga do swej dyspozycji część dochodu narodowego i przekazuje go w różnej postaci określonym grupom społecznym...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju 2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...
Dystrybucja w marketingu - Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix. Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta...


2001-2024 © ABC Ekonomii