Segmentacja rynku - referat
Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami konsumpcji, dotyczące warunków zakupu, uwypuklające oferowane przez produkt korzyści), procedura segmentacji rynku (procedura tradycyjnej segmentacji 'a priori', bazującą na skupieniu, segmentacji skupień), uproszczona procedura przedstawiona przez E.J McCarthyego, wybór rynków docelowych i sposobów działania przedsiębiorstwa na rynku - działanie nie zróżnicowane, zróżnicowane, skoncentrowane, zindywidualizowane. (13 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.
Podobne opracowania: #segmentacja rynku #marketing
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Segmentacja rynku - referat należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Segmentacja rynku pobrały na dysk również:
Marketing wyborczy - referat (Liczba stron: 11)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Istota segmentacji rynku - referat (Liczba stron: 11)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 14)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy (Liczba stron: 46)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Segmentacja rynku w ujęciu logistycznym - Segmentacja rynku w ujęciu logistycznym polega na podziale rynku na różne grupy, w zależności od ich potrzeb i preferencji związanych z procesem logistycznym. Segmentacja rynku...
Definicja segmentacji rynku - Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na jednorodne grupy konsumentów, które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i...
Marketing STP - To:
1. Segmentacja rynku (Segmenting) - podział rynku według określonego zestawu kryteriów na relatywnie jednorodne grupy nabywców.
2. Wybór rynku docelowego (Targeting) - związany jest z określeniem...
Elementy marketingu - Marketing-mix jest kompozycją czterech podsystemów:
1. Podsystem informacji rynkowej (badania rynku; segmentacja rynku)
2. Podsystem planowania produktu (produkt; opakowanie; marka)
3. Podsystem aktywizacji sprzedaży (cena; usługi sprzedażowe i...
STP - (Segmentation - Targeting - Positioning) - To bazowa metoda wykorzystywana w procesie kształtowania marek, składająca się z trzech etapów:
1. segmentacja rynku, czyli wyodrębnienie jednorodnych grup klientów;
2. ukierunkowanie działań marketingowych...
|