Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Sponsoring sportowy

Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy, skoncentrowany, zróżnicowany, jednorazowy, długookresowy), powody dla których firmy decydują się na sponsoring w sporcie, podstawowe założenia skutecznego sponsoringu, cele i ich omówienie (kreowanie marki, wzrost sprzedaży, budowanie relacji z klientem, kontakty biznesowe, zwiększenie morale pracowników, cross-promotion), plan sponsoringu, realizacja strategii, budżet, kontrola działań, media, sport w strategii marketingowej firmy Samsung. (20 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.

Podobne opracowania: #sponsoring #marka #public relations #marketing sportowy #promocja


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Sponsoring sportowy należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Sponsoring sportowy pobrały na dysk również:
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Reklama w Internecie (Liczba stron: 13)
Promocja jako element marketingu (Liczba stron: 30)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)
Wykłady z marketingu - opracowanie (Liczba stron: 22)


Krótko, ale na temat:
Podstawowe dziedziny sponsoringu - To: - sponsoring wydarzeń (sport, kultura, sztuka, rozrywka) - sponsoring mediów; - sponsoring 'dobrej sprawy' (sponsoring społeczny, sponsoring związany z transakcjami)
Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia sukcesów, jednocześnie zapewniający wysoką widoczność sponsorowi kiedy owe sukcesy się pojawiają. Inwestujący w sport kojarzą się z wysokim potencjałem, nowoczesnością, zamożnością i sukcesem. 63% ankietowanych uważa,...
Definicja sponsoringu - Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem. Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić, że im bardziej jest ono prestiżowe i popularne, na tym większą skuteczność może liczyć sponsoring....
Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych. Organizacje wspierają fundacje charytatywne, przekazując środki pieniężne czy produkty np. McDonald’s zapewnia posiłki wolontariuszom zbierającym datki w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przedsiębiorstwa fundują także stypendia dla studentów i pracowników naukowych,...
Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a także artykuły prasowe. Przedsiębiorstwa ponoszą część kosztów produkcji lub transmisji programów z myślą o promowaniu własnego wizerunku, nazwy, znaku towarowego czy produktu. Sponsoring audycji może...


Nowe artykuły: Artykuł 37 dla studentów | Artykuł 67 nagrodzony | żyrandole kryształowe