Strategia marki
Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie linii, rozszerzenie marki, wiele marek i nowe marki), kategorie marek (schemat uwzględniający relatywny udział w rynku, jakość samej kategorii oraz średni ROS czyli zwrot ze sprzedaży) - marki autostopowicze, autostrady, bocznych dróg, ślepych uliczek. (6 stron)
Podobne opracowania: #marka #strategie marki #atrybuty produktu #promocja #marketing
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Strategia marki należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Strategia marki pobrały na dysk również:
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Reklama - referat (Liczba stron: 14)
Krótko, ale na temat:
Typy strategii marek - 5 najpopularniejszych marek:
1. strategia marki indywidualnej - każdy produkt ma swoją nazwę marki
2. strategia marki rodzimej - wykorzystanie wszystkich produktów pod jedną nazwą marki
3. strategia marek łączonych - wykorzystuje się dwie poprzednie
4. strategia rozszerzania marek - z marek indywidualnych tworzy...
Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie kształtowaną i promowaną marką. Inne określenie: strategia marki produktu.
Jeśli strategia marki indywidualnej dotyczy większej liczby produktów (usług) firmy, można wówczas mówić o ogólnej strategii...
Strategia marki - (strategia brandingowa, brand strategy) - To całokształt zagadnień i przedsięwzięć związanych z kształtowaniem, promowaniem i rynkowym funkcjonowaniem marek według zamierzeń ich właścicieli (dysponentów).
W węższym i praktyczniejszym ujęciu: sposób (wariant) wykorzystania posiadanych przez firmę marek w strategicznych celach marketingowych. Realizacja strategii marki odbywa się za...
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio, na wizerunek marki.
Postawa wobec marki ma decydujący wpływ na zachowania nabywczo-konsumpcyjne - preferowanie marki...
Pozycja marki - To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to rezultat pozycjonowania marki.
|