Strategie rozwoju firmy
Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami innowacyjnymi, strategia promowania innowacji, 8 strategii wg Twissa, pojęcie rozwoju firmy, klasyfikacje strategii rozwoju, podział wg kryteriów (mechanizm adaptacji przedsiębiorstwa do otoczenia, aktywność kierownictwa wobec wymagań otoczenia, zachowanie się przedsiębiorstwa wobec otoczenia), kryteria oceny strategii wg S. Certo i J. P. Petera, siedem ogólnych typów strategii na poziomie firmy wg A. Thompsona i A. Stricklanda, podział wg L. Rue i P. Holland, projektowanie strategii, elementy strategii i ich znanie dla firmy (tabela), trzy rodzaje strategii, które powinny być formułowane w przedsiębiorstwie (globalna strategia przedsiębiorstwa, poszczególnych obszarów działalności, strategie funkcjonalne) wraz z wyjaśnieniem na czym one polegają oraz tabelarycznym porównaniem ze względu na zakres, cel badania, alokację zasobów, źródła przewagi konkurencyjnej i główne obszary decyzyjne. (17 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy.

Podobne opracowania: #innowacje #strategia przedsiębiorstwa #rodzaje strategii
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Strategie rozwoju firmy należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Zarządzanie strategiczne
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Strategie rozwoju firmy pobrały na dysk również:
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe (Liczba stron: 25)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Liczba stron: 30)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu (Liczba stron: 9)
Strategia marki (Liczba stron: 6)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Charakterystyka strategii biznesu - To:
I. 1. strategie konkurencji
- ofensywne
- zróżnicowania
- koncentracji
- wyczekiwania
- zintegrowania
- kosztowe
- defensywne
2. strategie współpracy
- relacyjne
3. strategie przetrwania
4. strategie redukcji i wycofania się
II strategie marketingowe
-...
Firmy rodzinne i tendencje ich strategii - Są one następujące:
- Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi
- Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski
- Strategie...
Planowanie strategiczne personelu - W planach tych określa się jacy ludzie będą potrzebni firmie w przyszłości i co należy zdobyć by ich pozyskać oraz jakie inwestycje w zasoby ludzkie...
Czym jest misja przedsiębiorstwa - Misja przedsiębiorstwa określa powód istnienia firmy. Koncepcja firmy, idea jej rozwoju, jej przesłanie, nadaje kierunek rozwoju, określa pośrednie dziedziny którymi firma ma się zajmować. Jest...
Strategie pretendentów rynkowych - Pretendenci są to firmy zajmujące drugie, trzecie lub dalsze miejsce na rynku. Firmy zajmujące miejsce w branży za liderem maja do wyboru dwie opcje: albo...
|