Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
macierz BCG | badania ankietowe | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | koncepcja 4P | model AIDA | wzory statystyczne | historia gospodarcza | zarządzanie zmianami |

7S


Krótkie informacje z Kompendium

  • Marketing szeptany - buzz marketing - Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu, której koncepcja opiera się na dotarciu z informacją marketingową do... (0.7 stron A4)
  • Cel programu zarządzania nieruchomościami - Podstawowym celem programu zarządzania nieruchomościami jest określenie prawdopodobnych uwarunkowań realizacji oczekiwań właściciela (członkowie spółdzielni lub zleceniodawcy będącego właścicielem wtedy, gdy zawarto umowę dotycz. zarządzania) oraz... (0.6 stron A4)
  • Definicja marketingu wg Philipa Kotlera - Marketing jest procesem społecznym i zarządczym, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego potrzebują i pragną osiągnąć, poprzez tworzenie, oferowanie i wymianę posiadających... (0.1 stron A4)
  • Credit scoring - System credit-scoringu definiuje się jako wprowadzony w rezultacie doświadczenia i uzasadniony przykładami, statystykami oraz oparty na danych zebranych dzięki empirycznemu porównaniu populacji rzetelnych i nierzetelnych... (0.7 stron A4)
  • Arbitraż - Arbitraż jest jednym z najstarszych i najpowszechniej stosowanych sposobów rozwiązywania konfliktów, szczególnie w kontekście sporów handlowych, prawnych oraz międzynarodowych. Opiera się na umowie między stronami... (1.4 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii